Стаціонарне освітлення в ямі гаража - Народ, подскажи !!! - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

Стаціонарне освітлення в ямі гаража


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 11

#1 foxik

foxik

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 25 May 2010
  • 104 повідомлень
  • Авто: Jeep WK (були: KJ, OFA, Нива)
  • Имя:Сергій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Луцьк

Відправлено 12 November 2016 - 12:50

Хочу організувати в ямі стаціонарне освітлення, щоб менше з переноскою возитися. Поділіться досвідомяк краще розмістити джерела світла, щоб зручно і не сліпили.



#2 Поджарый

Поджарый

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 25 Jun 2011
  • 658 повідомлень
  • Авто: белыйБегемот
  • Имя:Евгений
  • Пол:Мужчина
  • Город:Харьков

Відправлено 12 November 2016 - 13:56

Была подобная тема.

Неплохой вариант- использовать налобный фонарь.



#3 vodak

vodak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 20 Jan 2014
  • 160 повідомлень
  • Авто: л 200
  • Имя:саня
  • Пол:Мужчина
  • Город:сумы

Відправлено 12 November 2016 - 21:35

  Зараз закінчую  будувати гараж, яма теж готова. Маю декілька ідей варіантів освітлення, але ще не провірених на практиці. Можливо в кутах вертикально лампи денного м'якого світла для загального обзору, але це буде мало, Додатково горизольтально діодні з козирьком, що відбиватиме світло вгору, кріпитися будуть в самому верху ями, не світити в очі, а світити вверх..

   Це тількі ідеї, якщо у Вас будуть інші домисли, прошу поділитися.



#4 Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 24 Aug 2007
  • 2969 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Відправлено 13 November 2016 - 11:25

Щоб якісно (так щоб можна було прочитати газетний текст на верху КПП)  освітити весь об"єм знадобиться 300-400 ват діодного світла, або 500-600 газо-розрядних, або 2000-2500 галогенного. Світло знизу-вверх буде вас засліплювати кожного разу, як ви подивитеся вниз знаходячись готовою вище рівня ями.. А також заважає роздивитися інструмент збоку ями. Я відмовився від стаціонарного освітлення на користь кількох свілодіодних прожекторів різної потужності. І ще не залежно від конфігурації освітлення, особливу увагу потрібно приділити температурі світла. Набагато краще очам видно при температурі 3500-4100К, а не 6000-7000К. 


  • Татранец і Germanius це подобається

#5 gleb

gleb

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 04 Mar 2009
  • 313 повідомлень
  • Авто: ГАЗ 69, TLC95
  • Имя:Гліб
  • Пол:Мужчина

Відправлено 13 November 2016 - 20:30

З міркувань ПТБ, освітлення оглядових ям має бути виконане із безпечною для людини напругою.

Тобто не більше 42 Вольт.

Можна знайти лампи на 36В. Із них й робити освітлення через трансформатор.

Або 12В галогенки.

Це правильний варіант.


Повідомлення відредагував gleb: 13 November 2016 - 20:32

  • Germanius це подобається

#6 Толстяк

Толстяк

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 24 Aug 2007
  • 2969 повідомлень
  • Авто: Nissan Patrol 4.2D KTM 450MXC
  • Имя:Геннадий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Рахов

Відправлено 13 November 2016 - 20:50

Лампи розжарювання розглядають зараз як декор, гріють та не світять. Ще й перегорають часто. Мережа 220В може бути пезпечною, за умови використання ПЗВ (УЗО) пристрій захисного відключення. Спрацьовує при дотику до провідника під напругою. При цьому максимум що відчуєте - наче мурахи по шкірі.



#7 akkr

akkr

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 29 Nov 2012
  • 166 повідомлень
  • Авто: Toyota Hilux 2.4 TD /99
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кривой Рог

Відправлено 02 December 2016 - 19:56

Для ям, гаража, прочих точек где и сыро, и возле освещения люди работают - просятся светодиодные решения. 12 В, и понеслось. У знакомых все стены ямы в светодиодных полосках, реально работаешь под машиной - виден каждый болтик на днище.


  • lion це подобається

#8 lion

lion

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 18 Jul 2010
  • 290 повідомлень
  • Авто: Авто
  • Имя:Сергій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ

Відправлено 02 December 2016 - 20:18

Світлодіодів дагато не буває, вони споживають мало, і дуже гарно підсвітлють, тому розміщення можливо де Вам подобається.



#9 rut

rut

    Дока

  • Юзер
  • PipPipPip
  • Реєстрація: 31 Mar 2009
  • 5526 повідомлень
  • Авто: Заяц (был), сейчас в поисках...
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Відправлено 02 December 2016 - 20:21

Тут скорее вопрос не в том 220 или 12, а в том чтобы было удобно работать. Как по мне - неяркое, приглушенное освещени ямы стационаром, чтобы видеть общую картину, а для ковыряния в глухих местах - направленная переноска, чтобы не слепило. ИМХО.


Повідомлення відредагував rut: 02 December 2016 - 20:21

  • ЛEШИЙ це подобається

#10 lion

lion

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 18 Jul 2010
  • 290 повідомлень
  • Авто: Авто
  • Имя:Сергій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ

Відправлено 02 December 2016 - 20:30

Переноски и камеры эндоскопы это хорошо для себя любимого, но профи нужен всегда рядом который нутром чует чего "Ласточочка" хочет  :453:



#11 grm

grm

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 23 Nov 2014
  • 38 повідомлень
  • Авто: UAZ 452D
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ровно

Відправлено 02 December 2016 - 23:35

Тема дуже актуальна. Здивувався,побачивши таку бесіду. Від себе скажу,що 220 в ямі це нормально при умові що лампи стоять в глибоких нішах,все обкладено біленькою плиточкою і світять вони в різних напрямках,але не попадають в кути зору механіка і не сліплять його. Саме так організовую нове робоче місце. Яма не має бути сирою,а має бути гідроізольованою і утепленою пінопластом, а все що стікає з машин ,наприклад при таненні снігу,має стікати в дренаж. Я відвів його в яму,потрібно підставляти відро і виносити. Правильно було б відвести воду в каналізацію. Волога не повинна попадати у великій кількості в яму. У знайомого рихтовщика в ямі тепла підлога,світло 220В. , вимикачі,розетки. Там сухо і затишно. Працювати охота.

    З переноскою слюсар працює постійно. Я замовив трансформатори , напруга десь біля 13В. Застосовую лампи розжарювання( це в мене в діючих боксах,там ями без ніш).Переноски шукаю колишні,пластмасові,які йшли в зіпах вазів,москвичів.Так от: лампочки сильно гріються оскільки працюють цілий день, аж плавляться корпуси.Проводи до 5-ти метрів потійно тягнуть переноску і її не можна зафіксувати в положенні,яке потрібно.Не раз бувало,коли слюсар покладе цю переноску під капотом , не зверне увагу,як лампочка торкається до якихось пластикових деталей автомобіля і розплавлює їх.Так угробили бачок вакууму,кришечку бачка омивача... Отак і мучимось.

  На рахунок лед-стрічок і подібного китайського га...фуфла. З часом тускніє,сліпить неймовірно,можна застосовувати хіба як підсвітку ,щоб бачити сходи в яму.Лежить гора подібних штук без толку.Ще дуже не зручні фонарики,в яких одна кнопка має багато режимів підсвітки і щоб виключити фонарик треба натиснути її разів три. Друг подарував з Італії акумуляторний фонарик механіка лед, світить супер яскраво,має одну кнопку включив,виключив,компактний квадратний,влазить у жменю,дно з магнітом, протиударний і заряджається від мікро-юсб та розетки 220.Коштує в районі 40Є. Не ведіться колеги на дорогі китайські лед підсвітки з багатьма суперфункціями,за які ви платите і воно нахер не нада.Да і акумулятори в них здихають на холоді.За 200 грн. ви не будете мати те на що розраховуєте.

   Ще був подібний фонарик великий,десь25см.  ,куплений у Польщі за 90 злотих.Тримав зарядку більше 10-ти робочих годин.Але не витримав багаторазових польотів у яму з підкапотного простору,якось вислизав з рук,перестав заряджатись і побився корпус,хоча ще працює на змінних акумуляторах.

   Хто все прочитає - тому дісно цікаво. Ділюсь багаторічним, тяжким досвідом. З дійсно корисних речей стосовно світла в яму практикую ледфари ближнього світла позашляховиків,які представлені на цьому сайті як додаткове освітлення. Вони якісні ,мають міцний дюралевий корпус і скло,не гріються,не вибагливі до напруги,економні.Незручність в тому, що потрібно робити поворотне кріплення (кронштейн на корпусі з різьбою) і масивну основу,щоб можна було зафіксувати в потрібному положенні.Да і ціна десь 20-25 у.о. Але воно того варте. Купив такі дві фари. Як не було світла вгаражі цілий день,то робота не стояла бо накинули на акумулятори і вперед. Планую приварити по ямах кронштейники з провушинами і кріпити ці лампи в потрібному положенні.підключатись теж в ямі,щоб не спотикатись по проводах навколо машини. Під капотом застосовую настільні лампи на прищепках-дуже зручно.Вони з пластмаси не дряпають капот,лампочки лед зі стандартним цоколем,теж не гріються да і контакти не пригоряють .бо малий струм.Тільки треба підбирати лампи теплого світла 10-12Вт. Бо холодне схоже на денне і не дуже добре видно.

  Отже,чекаю відгуків ,діліться своїми ідеями і не ведіться на китайський хлам,як каже мій друг-діагност: * халяви не буває*


  • Хазар це подобається

#12 grm

grm

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 23 Nov 2014
  • 38 повідомлень
  • Авто: UAZ 452D
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ровно

Відправлено 04 December 2016 - 00:51

  Зараз закінчую  будувати гараж, яма теж готова. Маю декілька ідей варіантів освітлення, але ще не провірених на практиці. Можливо в кутах вертикально лампи денного м'якого світла для загального обзору, але це буде мало, Додатково горизольтально діодні з козирьком, що відбиватиме світло вгору, кріпитися будуть в самому верху ями, не світити в очі, а світити вверх..

   Це тількі ідеї, якщо у Вас будуть інші домисли, прошу под

 

  Зараз закінчую  будувати гараж, яма теж готова. Маю декілька ідей варіантів освітлення, але ще не провірених на практиці. Можливо в кутах вертикально лампи денного м'якого світла для загального обзору, але це буде мало, Додатково горизольтально діодні з козирьком, що відбиватиме світло вгору, кріпитися будуть в самому верху ями, не світити в очі, а світити вверх..

   Це тількі ідеї, якщо у Вас будуть інші домисли, прошу поділитися.

бЕЗ ПЕРЕНОСКИ НЕ ОБіЙТИСЬ. Просто треба видумати потужне світло 12-24в типу лампи з поворотніка,щоб воно не грілось,бо плавиться корпус переноски і йго не можна притримувати на пелчі, бо пече в морду. Особливо , коли придумати трансформатор і там напруга більше 13 вольт. Було випробувано лед -лампи куплені на авторинку замість ламп розжарювання 21Вт. Але вони не дають того світла! Чим далі схиляюсь до лед ламп на основі американських світлодіфодів, Але це задоволення не з дешевих. 

  Якщо розвернути лампи вверх,особливо світлодіодні, то вони вас засліплять. А де потрібно ,то нічого не видно.

  Ще роздумую так: заїхала вгараж машина ,від бампера 2м. до кінця ями,щоб зручно заходити. Вертикально від цієї точки приблизно 45град(кут має регулюватися). до підлоги розміщено лед лампи або 12В. ближнє світло,або 220В. 10Вт штук 4 на 3м. ширини перед автомобілем. Хочу так ризикнути , бо це потребує коштів і в цих китайських лмпах 10 - 12 Вт. я не впевнений. Але проблема наболіла і скоро я наважусь на такий проект. Думаю додам фото. Сам чекаю на нов  іідеї. Чекаю критики.

 12В зручно,бо його можна завжди перекинути на ремонтований автомобіль на виїзді або на стаціонарній ямі. В нашій країні це не передбачувана ситуація і ніхто про відключення світла не паопередить !


Повідомлення відредагував grm: 04 December 2016 - 00:53





Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN