двигун 300 tdi димить ? - Land Rover - общие вопросы - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти до вмісту


Фотографія

двигун 300 tdi димить ?


  • Авторизуйтесь для відповіді в темі
Повідомлень у темі: 11

#1 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 27 September 2016 - 09:36

Вітаю, шановні форумчани,

Білий дим з вихлопної.

Відкапіталена турбіна, перевірена топливна і форсунки. Все одно димить.

Підкажіть, будьте-добрі, можливі причини.

 

Наперед вдячний 

Ярослав



#2 ПОЗА САЙТОМ   VALERIUS

VALERIUS

    Юнкер

  • Модератор
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Sep 2008
  • 768 повідомлень
  • Авто: KIA Sportage 2.0 CRDI 4WD
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев,Вигуровщина

Відправлено 27 September 2016 - 17:18

Антифриз не уходит?


  • Voyt це подобається

#3 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 01 October 2016 - 21:39

VALERIUS дякую за відповідь, антифриз в нормі.



#4 ПОЗА САЙТОМ   robosol

robosol

    Гость

  • Юзер
  • Реєстрація: 02 Aug 2011
  • 24 повідомлень
  • Авто: Discovery 1
  • Имя:Андрей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львов

Відправлено 01 October 2016 - 23:31

фото/відео диму є? димить постійно чи на якихось режимах роботи?

патрубки тосольні надуває? картерні гази шо кажуть? 


Повідомлення відредагував robosol: 01 October 2016 - 23:34

  • Kroton це подобається

#5 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 10 October 2016 - 10:17

Дякую за відповідь,

на днях був в мотористів, бо я, власне, дуже далекий від цього .

Заміряли картерні гази ( на сепараторі ) 110 одиниць, сказали що норма до 60од., і треба капіталити двигун.

 

Після капіталки турбіни , білий густий дим інколи з"являється, вчора під-час поїздки Карпатами, на крутих спусках при повільному русі на пониженій 2-ій.

 

Але двигун працює нормально, тяга нормальна.

 

п.robosol що скажете на рахунок капітального ремонту??

треба робити??



#6 ПОЗА САЙТОМ   VALERIUS

VALERIUS

    Юнкер

  • Модератор
  • Pip
  • Реєстрація: 01 Sep 2008
  • 768 повідомлень
  • Авто: KIA Sportage 2.0 CRDI 4WD
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев,Вигуровщина

Відправлено 11 October 2016 - 07:45

Да не надо пока ничего капиталить.Двигатель вообще нормально заводится?Сколько масла уходит от замены до замены?



#7 ПОЗА САЙТОМ   Crawler

Crawler

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 27 Feb 2008
  • 1449 повідомлень
  • Авто: Моноцикл
  • Имя:Зураб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Чернівці

Відправлено 11 October 2016 - 08:04

Ярослав:  Чтоб не гадать и не ломать головы опишу всю ситуацию..
Все патрубки сапунов (Нижний и верхний) выведенный в атмосферу..  при подсойдинении шлангов к сепаратору (который стойт на кришке ГБЦ)  начинает дыметь как паровоз.. Как только откручиваешь заливную крышку масло его сразу выбрасывает куда-та ..
Количество картерных газов при замере  на холостом ходу при прогретом 50-60 градусов ДВС 120-130 мм.рт.ст. (Норма двс должно быть в приделах 60мм.рт.ст)

Мой ответ ты уже услышал.. :284:

Вот шас уже можно выслушать ответы... :273:


Повідомлення відредагував Crawler: 11 October 2016 - 08:05


#8 ПОЗА САЙТОМ   orsua

orsua

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 17 Mar 2011
  • 515 повідомлень
  • Авто: patrol y 60
  • Имя:Валера
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kharkov

Відправлено 11 October 2016 - 12:52

Ярослав:  Чтоб не гадать и не ломать головы опишу всю ситуацию..
Все патрубки сапунов (Нижний и верхний) выведенный в атмосферу..  при подсойдинении шлангов к сепаратору (который стойт на кришке ГБЦ)  начинает дыметь как паровоз.. Как только откручиваешь заливную крышку масло его сразу выбрасывает куда-та ..
Количество картерных газов при замере  на холостом ходу при прогретом 50-60 градусов ДВС 120-130 мм.рт.ст. (Норма двс должно быть в приделах 60мм.рт.ст)

Мой ответ ты уже услышал.. :284:

Вот шас уже можно выслушать ответы... :273:

Из всего вышеописанного без вариантов :580:  :284:

 

Да , а чего об угаре масла молчим , как минимум от 1л на 1000км должен быть



#9 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 11 October 2016 - 17:45

Зураб Батькович,

масло ж двигун не жере! крім того випадку коли турбіна полетіла.

заводиться з півоберту.



#10 ПОЗА САЙТОМ   Crawler

Crawler

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Реєстрація: 27 Feb 2008
  • 1449 повідомлень
  • Авто: Моноцикл
  • Имя:Зураб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Чернівці

Відправлено 11 October 2016 - 19:34

Ярослав Батькович,
Чудес в мире бывает, но не с ДВС )))
Подолью масло в огонь: Машина когда приехало было залито масло НАНОПРОТЕКТ с присадками..  После замены масло-фильтров, через буквально 800-1000 км (Может и меньше км) начались прогрессирующие проблемы с дымком.. 
П.С. Масло заливали Ликвимоль по катологу и мануалу .. 
И что это значит??



#11 ПОЗА САЙТОМ   BOX4x4

BOX4x4

    Оффроуд-мастер

  • ORM
  • PipPipPipPip
  • Реєстрація: 15 Mar 2005
  • 11769 повідомлень
  • Авто: Wrangler TJ 4.0, TLC79 1KD-FTV, TLC80 1HD-FT
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ужгород

Відправлено 11 October 2016 - 20:06

Дякую за відповідь,

на днях був в мотористів, бо я, власне, дуже далекий від цього .

Заміряли картерні гази ( на сепараторі ) 110 одиниць, сказали що норма до 60од., і треба капіталити двигун.

 

Після капіталки турбіни , білий густий дим інколи з"являється, вчора під-час поїздки Карпатами, на крутих спусках при повільному русі на пониженій 2-ій.

 

Але двигун працює нормально, тяга нормальна.

 

п.robosol що скажете на рахунок капітального ремонту??

треба робити??

110 картерных, это еще не "убитый" движок. Если белый дым едкий, режет глаза, значит есть проблема с топливной системой. Если "приятный, пахнущей жареной картошкой", тогда сальники клапанов, или масло-съемные кольца поршней. Были еще, перешлифованные ГБЦ, по плоскости в минус, тогда всегда будет дымить.


  • Berl це подобається

#12 ПОЗА САЙТОМ   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Реєстрація: 06 Sep 2015
  • 171 повідомлень
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Відправлено 11 October 2016 - 20:50

О, боги, дякую за поради. Якщо почнуться додаткові симптоми -- тоді буду капіталити. бо зараз  двигун ніби добре працює, тяга нормальна .






Кількість користувачів, які читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN