Вітаю, колеги.
Готуючи Прадо до подорожі у Карпати виготовив нескладне (ну, тут кому як), з'ємне й майже непомітне "у побуті" кріплення CF18-го у салоні.
Може комусь стане у пригоді. Якщо не для CF18-го, то як прототип.
Кріплення сірого кольору - для встановлення ноута у салоні із кріпленням по двох точках.
Кріплення чорного кольору (перекочувало із ГАЗ69) - для швидкої фіксації та регулювання у двох площинах безпосередньо ноута.
IMG_4556.JPG 82.02К 2 Количество загрузок:
IMG_4557.JPG 76.22К 0 Количество загрузок:
Нижня 2,5 мм опора кріпиться до кузова трьома болтами М6+герметик у отвори.
Верхня 1,2мм - також М6 на стінку тонеля консолі. При цьому вона не заважає монтажу панелі приладів, бо тонка.
20160608_112129.jpg 51.41К 0 Количество загрузок:
У "асфальтному" режимі обидві майже не помітні.
Стійка кріпиться за допомогою гайок-заклепок М6.
20160608_112156.jpg 94.36К 0 Количество загрузок:
20160608_115125.jpg 66.61К 0 Количество загрузок:
20160608_115539.jpg 81.85К 0 Количество загрузок:
При використанні ноута маємо таку картину.
20160608_115853.jpg 75.12К 1 Количество загрузок:
При цьому магнітола функціонально доступна, компас видно (принаймні мені). Щоправда "кастор" шарніра трошки повертає ноут відносно горизонту, та це не обтяжує зір.
Оскількі душа інженера не може обійти краєм унифікацію меж різними автівками, то був збережений варіант кріплення ноута до пласкої торпедо ветерана ГАЗ69-го. Тут усе значно простіше, як й лічить ветерану позашляховиків.
IMG_4560.JPG 67.53К 1 Количество загрузок:
Зрозуміло, що лазерна різка, точне гнуття, сучасні елементи кріплення тощо, доступні не кожному, та сама ідея, на мою думку, доволі вдала як приклад.
Креслення збережено.
Всім вдалих перегонів!