Ip телефония
Автор
lyopa
, 01 Oct 2007 08:44
Повідомлень у темі: 8
#7 ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 09 October 2007 - 10:27
lyopa
тут проблема не в обладнанні...
Тут потрібна логічна організація системи(Технічне завдання)...
Тобто які саме послуги плануються, об'єм обслуговуваних ліній...
Тоді відштовхуючись від цього технічного завдання і буде вибиратись обладнання. Але саме складне - люди... Хороших спеців по цьому мало, а VoIP , як і будь-яка інтернет-система вимагає постійного нагляду як з боку технічного персоналу, так і з боку безпеки. ^_^
тут проблема не в обладнанні...
Тут потрібна логічна організація системи(Технічне завдання)...
Тобто які саме послуги плануються, об'єм обслуговуваних ліній...
Тоді відштовхуючись від цього технічного завдання і буде вибиратись обладнання. Але саме складне - люди... Хороших спеців по цьому мало, а VoIP , як і будь-яка інтернет-система вимагає постійного нагляду як з боку технічного персоналу, так і з боку безпеки. ^_^
#8 ПОЗА САЙТОМ
Відправлено 09 October 2007 - 14:15
Вот именно поэтому в поисках контор которые помогают сделать ТЗ, поставляют комплекс оборудования, наладка и тд по ключ. Есть инвестор который хочет занятся VoIP. Стоимость лицензии на междугородку его конечно смутила но пока не отпугнула :ofiget: . Кстати есть способы обойти лицензирование и не попасть? :book:
Кількість користувачів, які читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих користувачів