Ліфт підвіски 7"(ROUGH COUNTRY), силові бампера, лебідка WARN,шини COOPER DISCOVERER STT pro 35"x12.5"(наїздили 50км.),усилені ступичні підшипники,усилені пів-осі,поміняні датчики(колінвала,положення дросельної заслінки,МАР-сенсор,котушка запалювання,датчик Хола) зроблено усиленя рульової колонки,сошка 6"-8"(ROUGH COUNTRY),демпфер RANCHO,повна антикорозійна обробка,броньовані тормозні шланги,шнорхель,гелевий аккамулятор,роздатка NV242(новий ланцюг),всі блокування(міжколісні SPARTAN LOCKER),коробка AW4,двигун 4,0л. бензиновий з GRAND CHEROKEE 98року,масла тільки MOPAR,хрестовини SPICER,задній міст DANA44 HD.Авто 88року, українська реєстрація(зніму з обліку).Продаю-потрібні гроші.Ціна:9800USD.,тел:0676737047
Продам cherokee xj lift 7"
#3
Posted 12 March 2016 - 19:16
это, конечно, круто, но 35 тапки и 35-я передняя Дана не дружат вообще.
Так,для інформації передній міст DANA 35 в марці JEEP не існує,є DANA44 в WRANGLERі YJ (рідкість,як побачити МАМОНТА в Карпатах),в мене DANA 30 з Heavy Duty пів-осями.Здурі можна............................
#5
Posted 12 March 2016 - 22:52
Сзади 35я, спереди 30я, дядь Вова. Как шло у Рубикона в твоём кузове Рэнга - не знаю, честно, но у TJ могло что-либо и поменяться в 2000х.
Даже на Гранде 5.2 шли те же мосты, что и на кирпиче в одинаковом периоде. Почему, кстати, на Драйв2 многие на ZJ ставят хоть назад 44ю Дану, если не сток и лёгкая заточка под каки. 30ю Дану даже 33й Сильвер рвёт при четырёхлитровых минимум мощах чирка и гранда.
#6
Posted 13 March 2016 - 06:08
Сзади 35я, спереди 30я, дядь Вова. Как шло у Рубикона в твоём кузове Рэнга - не знаю, честно, но у TJ могло что-либо и поменяться в 2000х.
Даже на Гранде 5.2 шли те же мосты, что и на кирпиче в одинаковом периоде. Почему, кстати, на Драйв2 многие на ZJ ставят хоть назад 44ю Дану, если не сток и лёгкая заточка под каки. 30ю Дану даже 33й Сильвер рвёт при четырёхлитровых минимум мощах чирка и гранда.
Не тільки на Гранді 5,2 (передній DANA30), в мене ще є GRAND CHEROKEE ZJ 5.9 limited (польська реєстрація) там передній-DANA30 і SRT8 WK1 стоїть розрізна (DANA30)-доречі можу продати(на ZJ і на SRT стоїть ГБО Prins)
Рома, объясни пожалуйста, почему ты решил, что 35 дана не шла заводом? На моем стоят, как раз 35е.
Це від якогось FORDa!
#9
Posted 14 March 2016 - 08:13
Мы ж щас не за Рубик виртуальный, а за вполне конкретный кирпич говорим.
Я,по Володіному WRANGLER TJ (не розумію, звідки передня DANA35),а на рахунок мого чирка, на 33 сільвері-в бою ніколи не підводив.На куперах, питань нема, толком не рубався(дві вилазки-без втрат).Америкоси на DANA 30 з HD пів-осями на 35 колах(з міжколісним 100% блокуванням) по скалам" гризуть граніт науки".
#11
Posted 15 March 2016 - 08:17
Знаю Романа(продавця) особисто і їздив на даному чероку. Можу сказати що машинка достойна. Хороші ходи і енергоємнісь підвіски створюють враження, що машина пливе по бездору. В 2015 році черок заняв 3 місце на змаганнях "Східниця трофі". Рекомендую!
Андруха, дякую,що оцінив. ![]()
#16
Posted 15 March 2016 - 14:57
3500 ?
35-я сзади.
30-я спереди.
Так или иначе - оно не дружит с размером больше 33" в принципе.
На рахунок DANA30 і 35. Форумчанин nikita (він ліфтував мені черока), на базі цих мостів, зробив **самоход** на 35 сільвері-драпаку,людина їздить роками,і мости живенькі.Відео ю.....туб "26 грудня.покатушки в лісі"
- BOX4x4 likes this
#18
Posted 16 March 2016 - 23:55
Тут важно понимать: вам хочется продать или продавать.
Если продавать - то ради бога, и 9800 и 29800 отличная цена.
А если продать - то надо понимать реалии рынка и прочих важных факторов.
Тюнинг мало кто оценивает на те деньги, которые вы вложили в него. А вот машина пусть даже в хорошем состоянии 88-го года не стоит этих денег.
+ машина ездила в соревнование - а это тоже солидный минус.
#19
Posted 17 March 2016 - 14:37
Если продавать - то ради бога, и 9800 и 29800 отличная цена.
А если продать - то надо понимать реалии рынка и прочих важных факторов.
Тюнинг мало кто оценивает на те деньги, которые вы вложили в него. А вот машина пусть даже в хорошем состоянии 88-го года не стоит этих денег.
+ машина ездила в соревнование - а это тоже солидный минус.[/quote
Євгеній,я реально оцінюю реалії ринку,і не треба розказувати кому,як,і за скільки продавати,я не відбиваю гроші,які вкладено в тюнінг,а ставлю адекватну ціну за підготовлену машину.На рахунок єдиних змагань, в яких я приймав участь, повторююсь-приймав участь,а не розривав черока за призове місце, ніякого мінуса не бачу.
- microb and Andriyos likes this
Number of users reading this topic: 0
0 users, 0 guests, 0 hidden users

Topic is locked









