Кондиціонер
Автор
DAISY
, 13 Jun 2007 16:13
Сообщений в теме: 20
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 June 2007 - 16:13
Місцеві механіки, якщо їх можна так назвати після всього, вже місяць не можуть знайти причину . Кондиціонер працює 10-15 хв, а потім перестає охолоджувати повітря. Поміняли, прочистили, заповнили фріоном -нічого не змінилось. Сказали що проблема з електронікою, провірили- все нормально. Придумали, що треба поміняти якийсь там фільтр, що знаходиться десь там, так що треба знімати радіатор і тд. Поміняли. Третій механік угробив компютер -поміняли. Чоловік показав йому, що проблема з компресором, тому що він працює 10-15хв, а потім перестає, якщо легенько стукнути його він знов починає працювати. Поміняли якесь там реле-нічого не змінилось! Знайшли механіка який працював в ділера на Крайслері, він розказав що треба зробити пміняти, але це все вже зроблене і замінено!!!!!!!!!!!! Сьогодні мій жбчик вже в п'ятого механіка.... :boom: :boom: :boom:
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 June 2007 - 22:15
Из вашего письма я понял что в принцыпе уже сделали много чего для стабильной работы кондиционера, но улутшений не последовало.
При работе компресора скорей всего он подклинивает так как не хватает масла в системе, при замене каких либо З/Ч или при утечке надо дозаправлять определеное количество масла.
http://www.nrf.ru/articles/acrepair/54
При работе компресора скорей всего он подклинивает так как не хватает масла в системе, при замене каких либо З/Ч или при утечке надо дозаправлять определеное количество масла.
http://www.nrf.ru/articles/acrepair/54
#13 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2007 - 07:18
При передозировке муфта будет проскользывать но компресор будет работать.Поумничаю и здесь: возмозна 1.передозировка системы или 2.неисправен клапан аварийного давления в системе - он тож отключает ту самую муфту на компрессоре
Сколько лет работаю но ни разу не встречал клапана аварийного давления, это что компресор для накачки воздуха в ресивер и при определеном давлении компресор должен отключится?
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 15 June 2007 - 02:57
Да приехал к нам один клиент на Пежо-407 и уверенно так говорит 1200 гр в систему закачайте. Откуда такая цифра? Говорит в сервисной станции сказали. Ну хорошо - получи 1000. Так вот поработал 0,5 часа все Ок, уехал звонит через 15 минут отключился компрессор и естественно не морозит. В итоге как всем 500-600 гр и все.Како же такой механик заправит 300-400гр больше?
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей