Другий насос Nissan Patrol ?
#1
Відправлено 17 March 2014 - 10:18
Виникла потреба в перенесенні радіатора охолодження двигуна ззаду переднього ряду сидінь. Звідси обсяг охолоджувальної рідини збільшується приблизно на 4 літри та відстань шлангів на 3.5 метра. Потрібно ставити додатковий насос, виникають наступні питання.
1. Яких параметрів має бути насос (кількість літрів в хвилину та тиск).
2. Де його ставити, перед радіатором чи після.
3. Чи може підібрати від інших тз., від яких.
Дякую!
#4
Відправлено 17 March 2014 - 13:02
Фига себе. Жарко в салоне не будет или ты и крышу срезал?
Можно парится в салоне будет. Это где видел или сам придумал?
Машина буде двомісною!
А тепер мислі вслух.
Розглянем фольксваген гольф 2 і фольксваген Т3 з двигуном 1.6D. В них різниця здається тільки в розмірах радіатора, а в T3 шлангів метрів на шість більше і нічо їздить Т4 не гріється. Може то і нетреба того додаткового насоса, а тільки поставити більший радіатор, звичайно з двома потужними вентиляторами.
#5
Відправлено 17 March 2014 - 13:30
Вот насос, такие ставят для увеличения интенсивности охлаждения на ЗД30, около 500л/час: Bosch 0392020024.
Там в родном месте не хватает. Не сравнивай бензиновый, высокооборотистый мотор с дизелем...що рідної помпи вистачає в досталь
#6
Відправлено 17 March 2014 - 13:31
Розглянем фольксваген гольф 2 і фольксваген Т3 з двигуном 1.6D. В них різниця здається тільки в розмірах радіатора, а в T3 шлангів метрів на шість більше і нічо їздить Т3 не гріється. Може то і нетреба того додаткового насоса, а тільки поставити більший радіатор, звичайно з двома потужними вентиляторами.
#11
Відправлено 17 March 2014 - 14:39
Вот насос, такие ставят для увеличения интенсивности охлаждения на ЗД30, около 500л/час: Bosch 0392020024.
А як бути з діаметрами отворів. На Bosch 0392020024 13.2 мм., а в патролівському радіаторі 38 мм. Завузити?
Повідомлення відредагував ОМЕЛЯН: 17 March 2014 - 14:40
#15
Відправлено 17 March 2014 - 21:16
чем меньше острых углов будет в системе тем лучше оно будет работать..
Я бы плюсь ко всему поменял-бы шкив на помпе, на меншего дяметра..
#17
Відправлено 19 March 2014 - 16:15
Да чего малый шкив в ущерб надежности, машина же не расчитана на длительные пробеги по млн км и не расчитана как Москвич412 на десятилетия.zurabau, прав, проводить системы выхлопа и охлаждения запрещено. А уменьшив шкив можно повысить производительность насоса, большинство так и делают, правда в ущерб надежности.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 0
0 користувачів, 0 гостей, 0 прихованих користувачів










