Нісан Патрол 2,8 тв 1994 р.в. Бульбашки в розширювальному бачку
Автор
ОМЕЛЯН
, 16 Feb 2014 14:09
Сообщений в теме: 7
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2014 - 14:09
Підтвердіть правильність діагнозу.
Дивився вчора патруль 2.8 тд. 1994 р.в., відкрутив кришку (жовту) на розширювальному бачку, від неї, кришки, вниз бачка опускається трубка, коли вона була в ОЖ йшли бульки, запідозрив мікротріщину в головці, може прокладка. Дякую!
Дивився вчора патруль 2.8 тд. 1994 р.в., відкрутив кришку (жовту) на розширювальному бачку, від неї, кришки, вниз бачка опускається трубка, коли вона була в ОЖ йшли бульки, запідозрив мікротріщину в головці, може прокладка. Дякую!
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2014 - 18:51
Похоже на то..Підтвердіть правильність діагнозу.
Дивився вчора патруль 2.8 тд. 1994 р.в., відкрутив кришку (жовту) на розширювальному бачку, від неї, кришки, вниз бачка опускається трубка, коли вона була в ОЖ йшли бульки, запідозрив мікротріщину в головці, може прокладка. Дякую!
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2014 - 19:27
Дякую!!!
Цікаве спостереження, коли витягував трубку з ОЖ то з неї в такт двигуна виходив нето пар нето дим на запах важко було визначити, при додаванні оборотів двигуна частота димопарової суміші росла в такт двигуну під час падіння обертів (різко відпустивши педаль) викид паросуміші припинявся, а при подальшій роботі на холостих викид продовжувався.
З.І.Якшо комусь цікаво що то за авто то пишіть в ЛС дам зсилку щоб не тратили даремно часу і грошей, для наводки скажу авто нерозмитнене ціна 4800.
Цікаве спостереження, коли витягував трубку з ОЖ то з неї в такт двигуна виходив нето пар нето дим на запах важко було визначити, при додаванні оборотів двигуна частота димопарової суміші росла в такт двигуну під час падіння обертів (різко відпустивши педаль) викид паросуміші припинявся, а при подальшій роботі на холостих викид продовжувався.
З.І.Якшо комусь цікаво що то за авто то пишіть в ЛС дам зсилку щоб не тратили даремно часу і грошей, для наводки скажу авто нерозмитнене ціна 4800.
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 February 2014 - 21:30
Ну так это уже убедительный факт на лицо.Дякую!!!
Цікаве спостереження, коли витягував трубку з ОЖ то з неї в такт двигуна виходив нето пар нето дим на запах важко було визначити, при додаванні оборотів двигуна частота димопарової суміші росла в такт двигуну під час падіння обертів (різко відпустивши педаль) викид паросуміші припинявся, а при подальшій роботі на холостих викид продовжувався.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей