Распорка
#4
Відправлено 10 May 2007 - 21:07
НУ згідно конструкції підвіски МакФерсон така розпорка необхідна для підвищення жорсткості автомобіля в поворотах та для зменшення навантаження на стакани
Але є одне маленьке але
Нива не має підвіски макферсон!!! В неї чотирьохричажна незалежна 8)))
Стаканів як таких немає :lol:
RTFM !
#11
Відправлено 11 May 2007 - 10:52
Так как кузов у Нивы несущая конструкция, то все нагрузки ложатся на него, поэтому мое мнение - такая силовая распорка совсем не помешает, а придаст кузову дополнительную жесткость в его передней части. Правда сама распорка должна быть правильная, а не модная красивая железка. Даже на рамные конструкции джипов, завод ставит такие распорки, пример Сузуки -Витара, Гранд. А Ниве сам бог велел! :smoke:Мужыки я здесь новенький, подскожыте я купил ниву недавно И стал такой вопрос стоит ли ставить на нее распорку?[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]
#13
Відправлено 11 May 2007 - 11:32
інтересно де ту розпорку там всунути 9)))
Хіба в блоці двигуна акуратну дирочку міліметрів так 50 - тоді всунути не буде проблема :lol:
В ниві жорсткість передка - це балка
І верхні опори пружин кріпляться воєдино через лонжерон до балки...
Додаткова жорсткість вильється в додаткову масу примізерному плюсі(якщо такий взагалі буде)
А от ззаді - можливо і вартує зробити щось на зразок розпорки, але дуже і дуже грамотно треба дивитиьс на старі автомобілі, в яких розклався кузов - щоб внятно зрозуміти куди саме прагне нива скластись і де її треба підсилити...
Як на мене - гра не вартує затраченого часу і зусиль
#15
Відправлено 11 May 2007 - 12:21
podarok, я не знаю как всунуть - я шо доктор? А вот распорки ставят в спорте на любую практически машину, жертвуя другими вещами, идя на значит. переделки. А в Витарах, Грандах стоит, достаточно мощная распорка. В движке компановка конечно плотная, но цель взята!VOIN
інтересно де ту розпорку там всунути 9)))
Хіба в блоці двигуна акуратну дирочку міліметрів так 50 - тоді всунути не буде проблема :lol:
В ниві жорсткість передка - це балка
І верхні опори пружин кріпляться воєдино через лонжерон до балки...
Додаткова жорсткість вильється в додаткову масу примізерному плюсі(якщо такий взагалі буде)
А от ззаді - можливо і вартує зробити щось на зразок розпорки, але дуже і дуже грамотно треба дивитиьс на старі автомобілі, в яких розклався кузов - щоб внятно зрозуміти куди саме прагне нива скластись і де її треба підсилити...
Як на мене - гра не вартує затраченого часу і зусиль
Не хочу спорить насчет балки и жесткости передка в Ниве, однако замечу - ГВитара стоит на мощной раме, а распорку ставят. Наверно все же смысл есть :hi:












