я заядлий дізеліст і от що скажу якщо є гроші заправляй зимой при -20 і більше арктикой і не треба нічого добавлять, я заправляю звичайне дт і 20% бензину у мене бак на 80 л лью 10 л а-80 і 60 дт ВСЕ і ніколи в мене соляра не замерзає даже при -30 ніякиж підігрівів на фільтра не ставлю а якщо погано заводиться при великих морозах перевірить треба всі свічки накала може бути що трохи пізне запалення і треба крутнуть на пару мм в ранню сторону а може буть і херова компресія тоді вам поможе добавляння масло в дт 05-1л на бак 80л , стосовно картонок якщо привод вінтілятора постійний можна на пів радіатора прикрить щоб не так мотор холодом обдувало але зараз всі приводи електричні відповідно закривать не обовязково а от мотор я обовязково накриваю з верху і з боків товстим войлоком 1-2 см головне щоб не торкався випускного колектора хоч він і не горить але береженого і бог береже:)), машина нагрівається моментально і довго тримає тепло а ще не так гурчить- на дворі майже не чутно,
Переход на Дизель
Author
mamaich
, 02 Dec 2013 16:06
Replies in topic: 81
#82 OFFLINE
Posted 08 April 2014 - 08:47
oles, поздновато ты об этом пишешь, уже скоро лето, хотя все правильно, а вообще все о чем написал давно (лет 7-8) описано у нас в теме про "подготовку дизеля к зиме" и про войлок и про бензин, половина так и ездит. Лично я вместо войлока использую туристический коврик, он не горит, максимум плавится.
Number of users reading this topic: 1
0 users, 1 guests, 0 hidden users