Нет, проблема еще глубже - она в несостоятельной власти которую мы все и избирали.Проблема значительно глубже чем подорожание топлива. Пока будет кризис власти, пока будут блокироваать трибуны, устраивать массовки расшатывая ситуацию до тех пор будет кризис. Подорожание топлива - это отвод глаз от общих проблем страны. ... Весь интернет сейчас переполнен коментариями об этом и никто не думает о инфляции, о дорогах, о многом другом...
В Кабмине инициируют подорожание бензина на 6–7 гривен
Author
TAURUS
, 08 Apr 2013 19:22
Replies in topic: 90
#81
Posted 10 April 2013 - 14:17
#84
Posted 10 April 2013 - 16:38
Топливо они брать будут, но экспедиторским компаниям будет дешевле нанимать перевозчиков из Венгрии, Польши, стран Прибалтики. Мы уже это проходили. А выглядит так, после таможенного оформления Перевозчику переоформляют документ или изначально в СМR стоит DDU Получатель.
На сегодняшний день, как правило грузы приходят на РЦ, а дальше их развозят другими машинами по направлениям.
У меня все последние поставки - DAP (старый DDP)
#88
Posted 20 May 2013 - 15:51
ну и логическое продолжение "пакращень"
"Укравтодор" мріє подвоїти акциз на пальне. Щоб українці платили за ямодроми як за автобани
20.05.2013 16:16
"Укравтодор" мріє подвоїти акциз на пальне. Щоб українці платили за ямодроми як за автобани
В "Укравтодорі" заявляють про необхідність підняти акциз на дизельне паливо і бензин в два рази.
Про це сказав у понеділок на прес-конференції голова "Укравтодору" Євген Прусенко, передає ЛІГАБізнесІнформ.
Він нагадав, що зараз основним джерелом фінансування будівництва реконструкції та утримання доріг є акциз з дизельного палива і бензину.
"В Україні акциз дизельного палива залежить від вмісту в ньому сірководню і змінюється від 48 до 96 євро за тонну", - зазначив глава відомства. За словами Прусенка, необхідно відмовитися від того, щоб акциз залежав від вмісту сірководню, і підняти його до 96 євро за тонну.
"Це призведе до подорожчання дизельного палива всього лише на 10-15 копійок. Ситуація з бензином практично аналогічна. Я поки не бачу інших джерел фінансування", - сказав він, додавши, що цим питанням займається відповідне відомство і міністерство.
Для порівняння, глава "Укравтодору" привів у приклад Європу, де акциз на дизельне паливо становить мінімум 400 євро за тонну, а акциз бензину в сусідній Білорусі становить 267 євро за тонну, в той час як в Україні він становить 198 євро.
Прусенко також уточнив, що для приведення дорожньої мережі в належний стан необхідно протягом 10 років вкладати в неї щорічно по 40-50 мільярдів гривень, цитує "Інтерфакс-Україна".
За його словами, цей обсяг коштів дозволив би виконати необхідний обсяг дорожніх робіт із високою якістю.
Експрес онлайн
"Укравтодор" мріє подвоїти акциз на пальне. Щоб українці платили за ямодроми як за автобани
20.05.2013 16:16
"Укравтодор" мріє подвоїти акциз на пальне. Щоб українці платили за ямодроми як за автобани
В "Укравтодорі" заявляють про необхідність підняти акциз на дизельне паливо і бензин в два рази.
Про це сказав у понеділок на прес-конференції голова "Укравтодору" Євген Прусенко, передає ЛІГАБізнесІнформ.
Він нагадав, що зараз основним джерелом фінансування будівництва реконструкції та утримання доріг є акциз з дизельного палива і бензину.
"В Україні акциз дизельного палива залежить від вмісту в ньому сірководню і змінюється від 48 до 96 євро за тонну", - зазначив глава відомства. За словами Прусенка, необхідно відмовитися від того, щоб акциз залежав від вмісту сірководню, і підняти його до 96 євро за тонну.
"Це призведе до подорожчання дизельного палива всього лише на 10-15 копійок. Ситуація з бензином практично аналогічна. Я поки не бачу інших джерел фінансування", - сказав він, додавши, що цим питанням займається відповідне відомство і міністерство.
Для порівняння, глава "Укравтодору" привів у приклад Європу, де акциз на дизельне паливо становить мінімум 400 євро за тонну, а акциз бензину в сусідній Білорусі становить 267 євро за тонну, в той час як в Україні він становить 198 євро.
Прусенко також уточнив, що для приведення дорожньої мережі в належний стан необхідно протягом 10 років вкладати в неї щорічно по 40-50 мільярдів гривень, цитує "Інтерфакс-Україна".
За його словами, цей обсяг коштів дозволив би виконати необхідний обсяг дорожніх робіт із високою якістю.
Експрес онлайн
#91
Number of users reading this topic: 0
0 users, 0 guests, 0 hidden users










