Всім доброго часу доби!
Завтра збираюсь їхати в Умань дивитись Suzuki Grand Vitara XL-7 2003 року.
З машинкою загалом знайомий. Але хочеться відгуків від реальних користувачів.
В багатьох моментах вона схожа зі звичайною Grand Vitara, але свої нюанси.
На що звертати особливу увагу при купівлі данної машинки?
Є якісь особливі проблемні місця?
Як правильно перевірити коробку та роздатку?
Буду вдячний за будь-які відгуки.
А особливо, якщо ще підскажете гарне СТО в Умані, де можна продіагностувати.
Авто дивитимусь ось це http://auto.ria.ua/a...7_10018409.html
Suzuki Grand Vitara XL-7 2003-2007
Автор
alibaba
, 08 Jan 2013 15:55
В теме одно сообщение
#2 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 January 2013 - 20:10
Знаю проблемне місце-передній привід.
Підключення електричне. Необхідно переконатися що передок підключається і відключається без проблем, індикатори не миготять. Немає ніяких шумів при роботі ПП.
При невеличкій швидкості близько 5км включити ПП, важіль роздавальної коробки може переміщатись досить важко (це нормально), але поштовхів не повинно бути(може і стукнути, але не кожен раз), якщо є-розтягнутий ланцюг в РК.
Перевірити піввісі, особливо праву, з ними є проблема, підтікання масла в місці стику правого шрусу і редуктора, спричиняють низький рівень масла в останньму, люфт у шрусі поступово зіпсує сателіти в редукторі, привід серйозно знизити ціну, адже невідомо скільки власник вже так їздить.
Слухати чи не шумлять ланцюги, натягуючий... ем.. "ролик" (як на українській )ременя- дорогий собака! міняється разом з натягувальним механізмом, який з часом підгинається і ремінь починає пищати
Решта як у всіх
Підключення електричне. Необхідно переконатися що передок підключається і відключається без проблем, індикатори не миготять. Немає ніяких шумів при роботі ПП.
При невеличкій швидкості близько 5км включити ПП, важіль роздавальної коробки може переміщатись досить важко (це нормально), але поштовхів не повинно бути(може і стукнути, але не кожен раз), якщо є-розтягнутий ланцюг в РК.
Перевірити піввісі, особливо праву, з ними є проблема, підтікання масла в місці стику правого шрусу і редуктора, спричиняють низький рівень масла в останньму, люфт у шрусі поступово зіпсує сателіти в редукторі, привід серйозно знизити ціну, адже невідомо скільки власник вже так їздить.
Слухати чи не шумлять ланцюги, натягуючий... ем.. "ролик" (як на українській )ременя- дорогий собака! міняється разом з натягувальним механізмом, який з часом підгинається і ремінь починає пищати
Решта як у всіх
- alibaba это нравится
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей