Гальмівний шланг Дефендер - Defender - Форум Offroadmaster.com

Перейти к содержимому


Фотография

Гальмівний шланг Дефендер


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 5

#1 ВНЕ САЙТА   salex

salex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 03 Mar 2012
  • 108 сообщений
  • Авто: LR Defender 110 300TDI
  • Имя:Олексій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 02 November 2012 - 13:45

Під час поїздки по Карпатам порвав задній правий гальмівний шланг і виявив що варіантів - просто море. Буду вдячний за поради
1. Встановлено пружини +2". Чи треба купувати шланг +50мм чи і звичайна довжина буде нормально працювати?
2. Шланги бувають прості гумові, бувають із нержавіючою опльоткою, бувають із опльоткою-пружиною і т.п. Був простий гумовий шланг. Чи є зміст міняти на "броньований"? Чи треба замінити усі 5 шлангів у такому випадку?
3. Експлуатую машину уже 3 роки. Чи слід замінити усі гальмівні шланги "на всякий випадок", чи розрив - це тільки через потрапляння на якісь дровеняки може бути, і тоді все одно чи новий броньований чи старий гумовий?

#2 ВНЕ САЙТА   Алекс

Алекс

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 28 Aug 2007
  • 602 сообщений
  • Авто: Prado120, FJ
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Куiv

Отправлено 02 November 2012 - 18:36

Родные помоему идут с витой пружиной по шлангу.

#3 ВНЕ САЙТА   VOIN

VOIN

    ORM

  • Администратор
  • PipPipPipPip
  • Регистрация: 08 Jan 2005
  • 12493 сообщений
  • Авто: FJ TT-SE, K-5
  • Имя:Веталь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Третья планета от солнца..

Отправлено 03 November 2012 - 12:17

Під час поїздки по Карпатам порвав задній правий гальмівний шланг і виявив що варіантів - просто море. Буду вдячний за поради
1. Встановлено пружини +2". Чи треба купувати шланг +50мм чи і звичайна довжина буде нормально працювати?
2. Шланги бувають прості гумові, бувають із нержавіючою опльоткою, бувають із опльоткою-пружиною і т.п. Був простий гумовий шланг. Чи є зміст міняти на "броньований"? Чи треба замінити усі 5 шлангів у такому випадку?
3. Експлуатую машину уже 3 роки. Чи слід замінити усі гальмівні шланги "на всякий випадок", чи розрив - це тільки через потрапляння на якісь дровеняки може бути, і тоді все одно чи новий броньований чи старий гумовий?

У меня лифт был 2", самая большая артикуляция моста это сзади. Искусственно с помощью Джека вывесте до максимальной артикуляции одно заднее колесо и замерьте на сколько надо перенести крепление шланга, что я и делал. Шланги у меня стояли стандартные и на 2" их хватало, они бронированные витой типа проволокой вокруг, только точки крепления шланга мною были несколько смещены. Если у вас колесо висит на шланге, то тогда вам и карты в руки - меняйте их. С передними вообще нет проблем.

#4 ВНЕ САЙТА   Алекс

Алекс

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 28 Aug 2007
  • 602 сообщений
  • Авто: Prado120, FJ
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Куiv

Отправлено 07 November 2012 - 18:45

salex, ну и как успехи, что выяснили?

#5 ВНЕ САЙТА   salex

salex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 03 Mar 2012
  • 108 сообщений
  • Авто: LR Defender 110 300TDI
  • Имя:Олексій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 08 November 2012 - 11:53

salex, ну и как успехи, что выяснили?


Поки замовив шланг і чекаю поки приїде. Купив наявний на Україні передній (він на 20 мм довший) і сьогодні будемо пробувати його припасувати, доведеться трохи його покращити :-)

#6 ВНЕ САЙТА   salex

salex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 03 Mar 2012
  • 108 сообщений
  • Авто: LR Defender 110 300TDI
  • Имя:Олексій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 16 November 2012 - 11:12

Поки замовив шланг і чекаю поки приїде. Купив наявний на Україні передній (він на 20 мм довший) і сьогодні будемо пробувати його припасувати, доведеться трохи його покращити :-)


Встановив шланг на місце без особливих проблем, перевірив діагоналки і не виявив необхідності переносити точку кріплення. Трохи поїздив, гальмування нормальне. Задній шланг що приїде з Англії буде на ЗІП.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2019 Offroadmaster ®
create & support by pavloff-studio & Voin