не сци Андрюха -шворневі поміняв,москальску сошку ампутував,болта висверлив та викрутив і прикрутив усе в оригіналі(сошку).також поміняв задні тормозні диски мейд ін "КОЛАМБІЯ", та тормозні колодки, головний циліндр щеплення,вмонтував шпильки які обрізало при відлітанні колеса у Чернівцях на Хотинській,+ приклеїв розширювач арки який відлетів у результати дії кінетичної енергії того самого відлітаючого колеса.так-що лишилась тільки трубка,але й з трубкою буде усе гаразд-дав клич "Валера спасай" а Валера ж профісі-анал то трубку запаяє!Гена таже фигня.шкворневые,после последней поездки трубка тормозная,сошка питерская уже нас утомила,и приняли решение ампутировать ее.так что заранее еду к Вадику,будет день последнего болта.Все по плану.Все готовим машины ,желаю удачи.
Затерянные Карпаты. 18-27 сентября
#621
Posted 05 September 2014 - 08:36
#622
Posted 05 September 2014 - 23:30
Так не цікаво,взяли і все відремонтували.Краще це все робити по ходу поїздки , тобто поки один ремонтується другіне сци Андрюха -шворневі поміняв,москальску сошку ампутував,болта висверлив та викрутив і прикрутив усе в оригіналі(сошку).також поміняв задні тормозні диски мейд ін "КОЛАМБІЯ", та тормозні колодки, головний циліндр щеплення,вмонтував шпильки які обрізало при відлітанні колеса у Чернівцях на Хотинській,+ приклеїв розширювач арки який відлетів у результати дії кінетичної енергії того самого відлітаючого колеса.так-що лишилась тільки трубка,але й з трубкою буде усе гаразд-дав клич "Валера спасай" а Валера ж профісі-анал то трубку запаяє!
#623
Posted 06 September 2014 - 09:35
Мужики оставьте ТРОХА рем.работ для Робибачи,он же не уснёт целую дорогу,пока чавой то не починитТак не цікаво,взяли і все відремонтували.Краще це все робити по ходу поїздки , тобто поки один ремонтується другі
і після усі коники гарно трогаються далі вверх по річці до світлого майбутнього тобто свіжої ночівлі і швиденько до ранку обговорити те що не встигли за минулий день
Message edited by Storm: 06 September 2014 - 09:36
- ISLAND and lug likes this
#630
Posted 07 September 2014 - 21:51
а ось і відеоПитання актуальне ,бо на першому Черемошу були проблеми які без сварки у тій куяві без звязку з цивілізацією повна
хоч мав з собою перемички і електроди для зварювання з двох акумуляторів,Гена нас переплюнув і мав під руками полуавтомат на 12в і люба допомога щоб техніка рухалась це
#631
Posted 08 September 2014 - 12:05
Приятно вспомнить! Славик, Толстяк, Роби - мастера с большой буквы "Мэ"! Вспоминаю о вас с Благодарностью! Успехов!Питання актуальне ,бо на першому Черемошу були проблеми які без сварки у тій куяві без звязку з цивілізацією повна
хоч мав з собою перемички і електроди для зварювання з двох акумуляторів,Гена нас переплюнув і мав під руками полуавтомат на 12в і люба допомога щоб техніка рухалась це
а ось і відео
#636
Posted 10 September 2014 - 08:36
Тому прошу шановного організатора надати правдиву інформацію та викласти список необхідних (обов'язкових речей)!!!
- goliney likes this
#638
Posted 10 September 2014 - 11:31
Так мало часу до старта, а нічого не відомо! Яка глибина бродів (кажуть що глибина броду може досягати 1,5м) тоді потрібна додаткова труба-подовжувач на шноркель. І чому організатор мовчить про величезні каміння від зіткнення з якими ломаються -рульові тяги,мостові тяги,про воду яка заходить у поворотні кулаки і вони від цього розсипаються!!! Де інформація про обов'язкову наявність дроту 3мм-20метрів, 5мм-3метра і т.д.
Тому прошу шановного організатора надати правдиву інформацію та викласти список необхідних (обов'язкових речей)!!!
Ну от, все розбазікав! Хлопці, не слухайте! Вода там така чиста, а пісочок такий гарний, що навіть зношені підшипники і шруси відновлюються і гарно блищать. Брати в запас нічого не треба, особливо гальмівні колодки і паливо. А каміння там спеціальних розмірів, щоб легко воді протікати під машиною і ще тим камінням зручно відривати червоні бризговики. Не потрібно ніяких рідин, масел, - вода з Черемошу то все прекрасно замніяє. Вудку на форель та харіус тоже не беріть, хоч там тої риби завались, але хто їїї їсти буде! Не потрібно ні наметів, ні спальників, бо під дощиком спати прикольніше. Бензопили та сокири нашо? Завалені смереки підкопаємо і так проїдемо. А найголовніше - не брати ніякого їдла та питла! І взагалі, там проїде любий недопривід за пів-дня, чого нам туди пхатися на тиждень?
#639
Posted 10 September 2014 - 15:32
А ще важливо, які черевики обути.. А то, не дай Боже, слизько в лісі будеТак мало часу до старта, а нічого не відомо! Яка глибина бродів (кажуть що глибина броду може досягати 1,5м) тоді потрібна додаткова труба-подовжувач на шноркель. І чому організатор мовчить про величезні каміння від зіткнення з якими ломаються -рульові тяги,мостові тяги,про воду яка заходить у поворотні кулаки і вони від цього розсипаються!!! Де інформація про обов'язкову наявність дроту 3мм-20метрів, 5мм-3метра і т.д.
Тому прошу шановного організатора надати правдиву інформацію та викласти список необхідних (обов'язкових речей)!!!
Number of users reading this topic: 1
0 users, 1 guests, 0 hidden users








