Правильний Ліфт Tlc71 Під 35"
Автор
1MOA
, 08 Feb 2010 14:04
Сообщений в теме: 9
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 February 2010 - 19:51
ТИХОХОД правильно спросил. Добавь конкретики. Просто всунуть 35-е это одно, а граммотно построить подвеску это совсем другое.Хто може поділитися ВЛАСНИМ досвідом ліфта семидесяток (передні пружини, задні ресори) під колеса 35"? Відчув, що 32" та стандартного ОМЕ ліфта підвіски вже малувато .
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 09 February 2010 - 21:28
Спробую перефразувати моє запитання.
Машина на фото. Кукурузер 1HZ на стандартному ОМЕ-ліфті (ресори, пружини, амортизатори) і 32" колесах. Обидва мости з штатним електричним блокуванням. Його потрібно грамотно перевести на 35". Мета - збільшити прохідність по колії. Бюджет проекту "необмежений в розумних межах", тобто на святе діло грошей не пошкодуємо.
Як таку задачу розв"язували б сьогодні ті, хто вже це колись самі робили, довели діло до кінця і наступили на свої граблі?
Машина на фото. Кукурузер 1HZ на стандартному ОМЕ-ліфті (ресори, пружини, амортизатори) і 32" колесах. Обидва мости з штатним електричним блокуванням. Його потрібно грамотно перевести на 35". Мета - збільшити прохідність по колії. Бюджет проекту "необмежений в розумних межах", тобто на святе діло грошей не пошкодуємо.
Як таку задачу розв"язували б сьогодні ті, хто вже це колись самі робили, довели діло до кінця і наступили на свої граблі?
Прикрепленные файлы
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 09 February 2010 - 21:28
Всі вказані лінки на локальному сервері мертві
а так
http://www.offroadma...?showtopic=1872
з посилань "/forum" вручну прибрати...
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей