Мосты Нивы - НИВА - общие вопросы - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Мосты Нивы


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 13

#1 ВНЕ САЙТА   anatoliy

anatoliy

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Jul 2008
  • 121 сообщений
  • Авто: ваз 2121 нива
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Нежин

Отправлено 13 August 2009 - 10:22

Разобрал редуктор заднего моста - уж больно громко он рычал и обнаружил вполне ожидаемый результат: главная пара убита полностью, подшипники раздолбаны, сальник тоже и + пр. мелочи.
Вынужден все менять. Да вот задача собственно состоит в том что именно стоит поменять и на что.
Думал менять только пару ну и подшипники и т. д., на рынке рекомендуют менять весь редуктор в сборе на новый. Но боюсь, чесно говоря, купить "кота в мешке". Хоть продавцы и уверяют что все в новых отрегулировано, ну все равно есть сомнения.
С другой стороны менять самому и регулировать зацепление зубьев по-моему еще тот геморой.

Да, и еще проблемка с выбором передаточного числа... У меня вроде 4,3. Но точно не знаю, надписи на редукторе не сохранились по причине древности. Как узнать?

Ну и вообще-то планирую ставить колеса размерности 215/75 R15.

Подскажите, какие лучше пары брать и как определить состояние нового редуктора.

#2 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 13 August 2009 - 10:26

продавцям потрібно продати!

Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)

НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"

з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.

Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3

#3 ВНЕ САЙТА   anatoliy

anatoliy

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Jul 2008
  • 121 сообщений
  • Авто: ваз 2121 нива
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Нежин

Отправлено 13 August 2009 - 11:05

продавцям потрібно продати!

Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)

НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"

з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.

Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3


Боюсь що в мене вихід теж практично відсутній - із старого можу використати лише диференціал (хоча теж сумнівно) і корпус.
А пари теж хочу брати 4,3, але ж міняти треба в обох мостах.
Але тут є ньюанс - у книжечці, що продалась разом з машиною у далекому 1982 році і чудом збереглась вказано що передаточне число рзм (ну і переднього теж) - саме 4,3. Буду перевіряти.
А нові редуктори що зовсім фігові?
Бо я просто порахував і по ціні прийшов до висновку, що ремонтувати мій старий теж саме, що брати новий

#4 ВНЕ САЙТА   Bolivar

Bolivar

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 04 Sep 2006
  • 719 сообщений
  • Авто: UAZ-469, VW T4 2.5 TDI
  • Имя:Alexandr
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 13 August 2009 - 11:23

Ну так передаточное число посчитать можно : ко-во зубъев на планетарке поделить на ко-во зубъев на хвостовике. Например: 41 / 8 = 5,125

#5 ВНЕ САЙТА   Bolivar

Bolivar

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 04 Sep 2006
  • 719 сообщений
  • Авто: UAZ-469, VW T4 2.5 TDI
  • Имя:Alexandr
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 13 August 2009 - 12:19

Вот с фото и подробно описано сборка/разборка, кому интересно можно почитать ))) http://automn.ru/vaz...459.m_id2-.html
Пы.Сы: админы, обедените, плиз, мои 2 поста. Спасибо. :wacko:

Сообщение отредактировал Bolivar: 13 August 2009 - 12:20


#6 ВНЕ САЙТА   anatoliy

anatoliy

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Jul 2008
  • 121 сообщений
  • Авто: ваз 2121 нива
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Нежин

Отправлено 13 August 2009 - 12:41

Спасибо!

#7 ВНЕ САЙТА   anatoliy

anatoliy

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Jul 2008
  • 121 сообщений
  • Авто: ваз 2121 нива
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Нежин

Отправлено 29 September 2009 - 09:12

продавцям потрібно продати!

Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)

НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"

з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.

Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3


Ну от, доїздився - на вихідних і в мене редуктор заклинив :) . Тепер точно доведеться брати новий. Вирішив теж ставити з передаточним числом 4.3!

#8 ВНЕ САЙТА   nemo

nemo

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 14 May 2008
  • 115 сообщений
  • Авто: NISSAN TERRANO2
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 29 September 2009 - 10:28

Думал менять только пару ну и подшипники и т. д., на рынке рекомендуют менять весь редуктор в сборе на новый. Но боюсь, чесно говоря, купить "кота в мешке". Хоть продавцы и уверяют что все в новых отрегулировано, ну все равно есть сомнения.
С другой стороны менять самому и регулировать зацепление зубьев по-моему еще тот геморой.


По опыту общения с ВАЗовскими редукторами могу добавить что самая дефицитная деталь (то что нужно чтоб осталось живое от старого редуктора) это коробка дифференциала, собственно то к чему прикручивается планетарка, а именно то место куда садится ближайший к планетарке подшипник В 4х случаях из 5и посадочное место прослабляется из-за проворота внутренней обоймы этого подшипника. И какими ты потом его суперкачественными парами и подшипниками не перебирай-выть он будет. Поэтому либо новый, но с гарантией, либо обратится к специалисту, на предмет продефектовать то что осталось от старого и тогда уже думать

#9 ВНЕ САЙТА   tmaks

tmaks

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 13 Apr 2009
  • 11 сообщений
  • Авто: ВАЗ 2121
  • Имя:Максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 30 September 2009 - 09:34

З фінансової точки зору не має смислу перебирати старий редуктор .Краще найти б/у в гарному стані. Я так і робив міняв редуктора з 4.1 на 4.3. В передньому редукторі зніми передню кришку і на шестерні там вибито модель редуктора. Нову пару 4.3 знайти на ринку майже не реально і коштувати вона буде ,як мінімум пів нового редуктора + робота по заміні+ інші запчастини.Прикріпилю фото редуктора 2101 (4,3). Нові редуктори 2101 (4,3) вже давно не випускаються. На ринку будуть парить самосбор.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  DSC07430.JPG   384.4К   63 Количество загрузок:


#10 ВНЕ САЙТА   Magellan

Magellan

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 30 Jul 2007
  • 219 сообщений
  • Авто: No
  • Имя:No
  • Пол:Мужчина
  • Город:Оболонь

Отправлено 30 September 2009 - 11:01

Нові редуктори 2101 (4,3) вже давно не випускаються. На ринку будуть парить самосбор.

А как на счет Италии, вроде как и не самопал.
http://www.nivashop..../goodsinfo.html

Если постараться, можно и в Украине купить, или заказать.

#11 ВНЕ САЙТА   tmaks

tmaks

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 13 Apr 2009
  • 11 сообщений
  • Авто: ВАЗ 2121
  • Имя:Максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 30 September 2009 - 11:31

Де гарантия, що то Італія за такі гроші можна купить б/у в Києві. А перебраний не буде кращим за той ,що ставився років 25 тому на заводі. (Кум купив копійку, я забрав у нього ред.2101 а йому поставив свій 2103, редуктор бомба)

А за гроші назаказ з Франці (втратив ссилку) сам бачив в районі 1000 Євро передній редуктор з примусовим блокуванням дифер. хоть з електро хоть з пневмо приводом . Це вещь!

#12 ВНЕ САЙТА   anatoliy

anatoliy

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Jul 2008
  • 121 сообщений
  • Авто: ваз 2121 нива
  • Имя:Анатолий
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Нежин

Отправлено 30 September 2009 - 13:50

З фінансової точки зору не має смислу перебирати старий редуктор .Краще найти б/у в гарному стані. Я так і робив міняв редуктора з 4.1 на 4.3. В передньому редукторі зніми передню кришку і на шестерні там вибито модель редуктора. Нову пару 4.3 знайти на ринку майже не реально і коштувати вона буде ,як мінімум пів нового редуктора + робота по заміні+ інші запчастини.Прикріпилю фото редуктора 2101 (4,3). Нові редуктори 2101 (4,3) вже давно не випускаються. На ринку будуть парить самосбор.


Стосовно нової пари 4.3 - це факт. Я не зустрічав ніде в продажі. На Перова мені всі в один голос твердили, що редуктора з таким передаточним числом уже не випускаються. Спитав у себе в Ніжині на ринку - те ж саме. Але, о диво, у своїх знайомих, які взагалі не спеціалізуються на запчастинах до "Ниви" випадково побачив редуктор. Спитав - говорять "копійковий" з передаточним числом 4.3. Я й прозрів. Рудуктори сказали є як задні так і передні всі запаковані у гарні коробочки, говорять що нові. Правда я не
роздивлявся, хоча продавці добросовісні, я брав у них більшість запчастин до своєї ниви - жодних претензій.
Ціна - один редуктор 1500 грн., пара (перед+зад) - 2800 грн.
Мабуть варто переглянути пропозицію більш детально...

#13 ВНЕ САЙТА   Romi

Romi

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 26 May 2008
  • 224 сообщений
  • Авто: niva
  • Имя:Roman
  • Пол:Мужчина
  • Город:Закарпатье

Отправлено 30 September 2009 - 16:27

У нас в Ужгороді продають нові 2102! Сам в це мало вірив, поки не побачив. Ціна була 1750 грн.

#14 ВНЕ САЙТА   tmaks

tmaks

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 13 Apr 2009
  • 11 сообщений
  • Авто: ВАЗ 2121
  • Имя:Максим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 01 October 2009 - 18:33

За 2800 грн. бери і навіть не думай, якщо нові, бо вони ще тої (СССР-кої) закалки. Якщо торговці совісні.

Не помню точно на перова новий задній 2103-06 в районі 1650-1800 грн. А передній мені здається й за 2000 грн. не найдеш. А ціни взагалі начебто ті запчастини з космосу прилетіли. 

А новий редуктор може в якогось дідулі лежав в літолі про запас, ну а тепер продають, багато такого сустрічав.




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN