Мосты Нивы
#1
Відправлено 13 August 2009 - 10:22
Вынужден все менять. Да вот задача собственно состоит в том что именно стоит поменять и на что.
Думал менять только пару ну и подшипники и т. д., на рынке рекомендуют менять весь редуктор в сборе на новый. Но боюсь, чесно говоря, купить "кота в мешке". Хоть продавцы и уверяют что все в новых отрегулировано, ну все равно есть сомнения.
С другой стороны менять самому и регулировать зацепление зубьев по-моему еще тот геморой.
Да, и еще проблемка с выбором передаточного числа... У меня вроде 4,3. Но точно не знаю, надписи на редукторе не сохранились по причине древности. Как узнать?
Ну и вообще-то планирую ставить колеса размерности 215/75 R15.
Подскажите, какие лучше пары брать и как определить состояние нового редуктора.
#2
Відправлено 13 August 2009 - 10:26
Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)
НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"
з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.
Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3
#3
Відправлено 13 August 2009 - 11:05
продавцям потрібно продати!
Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)
НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"
з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.
Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3
Боюсь що в мене вихід теж практично відсутній - із старого можу використати лише диференціал (хоча теж сумнівно) і корпус.
А пари теж хочу брати 4,3, але ж міняти треба в обох мостах.
Але тут є ньюанс - у книжечці, що продалась разом з машиною у далекому 1982 році і чудом збереглась вказано що передаточне число рзм (ну і переднього теж) - саме 4,3. Буду перевіряти.
А нові редуктори що зовсім фігові?
Бо я просто порахував і по ціні прийшов до висновку, що ремонтувати мій старий теж саме, що брати новий
#5
Відправлено 13 August 2009 - 12:19
Пы.Сы: админы, обедените, плиз, мои 2 поста. Спасибо. :wacko:
Повідомлення відредагував Bolivar: 13 August 2009 - 12:20
#7
Відправлено 29 September 2009 - 09:12
продавцям потрібно продати!
Я брав новий, бо немаві іншого виходу (клин старого редуктора)
НМД - краще відновлений свій, чим куплений "новий"
з новим - розібрав, замінив герметик на правильні прокладки, попротягував всі кріплення, - наче їздить.
Правда було ще одне втручання - заміна пари 3,9 на 4.3
Ну от, доїздився - на вихідних і в мене редуктор заклинив :) . Тепер точно доведеться брати новий. Вирішив теж ставити з передаточним числом 4.3!
#8
Відправлено 29 September 2009 - 10:28
Думал менять только пару ну и подшипники и т. д., на рынке рекомендуют менять весь редуктор в сборе на новый. Но боюсь, чесно говоря, купить "кота в мешке". Хоть продавцы и уверяют что все в новых отрегулировано, ну все равно есть сомнения.
С другой стороны менять самому и регулировать зацепление зубьев по-моему еще тот геморой.
По опыту общения с ВАЗовскими редукторами могу добавить что самая дефицитная деталь (то что нужно чтоб осталось живое от старого редуктора) это коробка дифференциала, собственно то к чему прикручивается планетарка, а именно то место куда садится ближайший к планетарке подшипник В 4х случаях из 5и посадочное место прослабляется из-за проворота внутренней обоймы этого подшипника. И какими ты потом его суперкачественными парами и подшипниками не перебирай-выть он будет. Поэтому либо новый, но с гарантией, либо обратится к специалисту, на предмет продефектовать то что осталось от старого и тогда уже думать
#9
Відправлено 30 September 2009 - 09:34
Прикріплені файли
#10
Відправлено 30 September 2009 - 11:01
А как на счет Италии, вроде как и не самопал.Нові редуктори 2101 (4,3) вже давно не випускаються. На ринку будуть парить самосбор.
http://www.nivashop..../goodsinfo.html
Если постараться, можно и в Украине купить, или заказать.
#11
Відправлено 30 September 2009 - 11:31
А за гроші назаказ з Франці (втратив ссилку) сам бачив в районі 1000 Євро передній редуктор з примусовим блокуванням дифер. хоть з електро хоть з пневмо приводом . Це вещь!
#12
Відправлено 30 September 2009 - 13:50
З фінансової точки зору не має смислу перебирати старий редуктор .Краще найти б/у в гарному стані. Я так і робив міняв редуктора з 4.1 на 4.3. В передньому редукторі зніми передню кришку і на шестерні там вибито модель редуктора. Нову пару 4.3 знайти на ринку майже не реально і коштувати вона буде ,як мінімум пів нового редуктора + робота по заміні+ інші запчастини.Прикріпилю фото редуктора 2101 (4,3). Нові редуктори 2101 (4,3) вже давно не випускаються. На ринку будуть парить самосбор.
Стосовно нової пари 4.3 - це факт. Я не зустрічав ніде в продажі. На Перова мені всі в один голос твердили, що редуктора з таким передаточним числом уже не випускаються. Спитав у себе в Ніжині на ринку - те ж саме. Але, о диво, у своїх знайомих, які взагалі не спеціалізуються на запчастинах до "Ниви" випадково побачив редуктор. Спитав - говорять "копійковий" з передаточним числом 4.3. Я й прозрів. Рудуктори сказали є як задні так і передні всі запаковані у гарні коробочки, говорять що нові. Правда я не
роздивлявся, хоча продавці добросовісні, я брав у них більшість запчастин до своєї ниви - жодних претензій.
Ціна - один редуктор 1500 грн., пара (перед+зад) - 2800 грн.
Мабуть варто переглянути пропозицію більш детально...
#14
Відправлено 01 October 2009 - 18:33
Не помню точно на перова новий задній 2103-06 в районі 1650-1800 грн. А передній мені здається й за 2000 грн. не найдеш. А ціни взагалі начебто ті запчастини з космосу прилетіли.
А новий редуктор може в якогось дідулі лежав в літолі про запас, ну а тепер продають, багато такого сустрічав.
Кількість користувачів, які читають цю тему: 0
0 користувачів, 0 гостей, 0 прихованих користувачів











