Як заводяться фанати - НИВА - общие вопросы - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Jump to content


Photo

Як заводяться фанати


  • Log in to reply in the topic
Replies in topic: 41

#1 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 23 January 2006 - 19:34

Привіт усім
Поділюсь досвідом як заводити двигун на морозі
Важливим є саме послідовність, описана мною

1 Починати потрібно з вечора
- Власникам газобалонного устаткування - останні 3-4 кілометри до стоянки потрібно їхати на бензині
- Перед заїдом на стоянку обов'язково заправитись більше пів баку
- Бажано вимкнути обігрів скла при під'їзді до стоянки, щоб воно було холодним і вранці не потрібно було здирати кількаміліметровий шар інею та льоду із внутрішньої та зовнішної сторін
- поставивши автомобіль відкрийте на 5-6 хвилин всі двері та впустіть мороз, уникнете обледеніння панелі приладів та скла
- бажано закрити тряпкою повітрезабірник опалювача, щоб не вигрібати з нього вранці сніг
- забути на період зими, що у вас є в наявності ручне гальмо!
- всі ручки поставити в нейтральне положення
- при морозах нижче -25 акумуляторну батарею забирайте додому в тепло! Врахуйте, що ви приїжаєте ввечері при включеному світлі, щітках лобового та заднього скла, вентиляторі опалювача салону і тому подібній електричній лабуді. В результатіт щільність електроліту АКБ нижча норми, а це свідчить, що температура замерзання його набагато вища і вранці ви можете викинути лопнувший акумулятор(особливо це стосується власників старих поношених АКБ)
2 Ранок, мороз!
- Першим ділом відкрийте двері та зрівноважте температуру зовні та всерединії
- Важливим моментом є наявність "ручного стартера", поки відкриті двері прокрутіть кілька десятків (20-30) двигун вручну, щоб зірвати його з місця та прогнати масло
- підкачуєм вручну паливним насосом паливо в карбюратор
- якщо АКБ не забирали додому - ввімкнути на 20-40 секунд дальнє світло щоб прогріти електроліт.
- поки прогріваєтся електроліт - кілька разів дуже ніжно прокачати педаль зчеплення
- Витягнути підсос на максимум
- при витиснутій педалі крутим стартером двигун 5-6 разів і незалежно від результату вимикаєм його. В результаті такого процесу у впускному колекторі утворюється суміш палива, яка повинна стати нормальною по концентрації. Не забуваєм, що на вулиці мороз і паливо випаровується набагато гірше. Якщо цього не зробити можна легко перелити паливо і залити свічки
- після 20-40 секунд заводим двигун. Якщо він не завівся, це свідчить про недостатню подачу палива в карбюратор. Крутим не більше 10-15 секунд і даєм відпочити АКБ не меньше хвилини. Повторюєм процедуру із збільшенням часу відпочинк АКБ до кількох хвилин.
3 Завелись!
- не відпускаєм педаль зчеплення 20-30 секунд
- не вмикаєм жодних електричних приладів і вентилятор пічки!
- КПП виставлена в нейтральне положення! Аналогічно і Розподілююча коробка!
- легко відпускаємо зчеплення розкручуючи первинний вал і підшипник КПП, прогріваючи його та розігріваючи масло. Через хвилину вмикаємо задню передачу і аналогічним методом із повільним відпусканням педалі зчеплення прогріваєм первинний вал роздаточної коробки. Залишаєм автомобіль в такому стані на одну хвилину, вийшовши із машини та перевіривши всі лампочки 9), крім того це запобгатиме обмерзанню скла від вашого дихання
- Прогріваєм кожну із передач КПП вмиканням по черзі від першої до четвертої
- Легким натисканням на педаль гальм прокачуем його
- Після зрушення стрілки термометра і нагрівання двигуна до 50 градусів можна накінець увімікнути пічку опалювання із потоком повітря на максимум на лобове скло(під кутом, для збільшення швидкості руху повітря відносно поверхні скла)
- вмикаєм розподільчу коробку на понижену і від'їжаєм із стоянки ріно на довжину автомобіля. Виходим і перевіряєм наявність плям масла під ним.Важливим є рух перших 300-400 метрів. Не піднімайте оберти двигуна вище 3000 поки він не прогрівся. Іноді вартує зробити рухи автомобілем вперед назад, одночасно із цим перевіряючи гальма та зрушивши з місця поршні дискових гальм.
- Зупинились, переключили розподільчу коробку і щасливої дороги.
- Підсос забираєм потрохи, зменшуючи оберти холостого ходу до 1500.. Коли двигун нагріється - забираєм взагалі
4 Не завелись!
- Найкращим варіантом є "підкурити". Але врахуйте - він є небезпечним. АКБ - хімічний агрегат і в результаті ваших потуг самозаведення встиг гарно пореагувати і виділити достатню для вибуху кількість водню.
- Клеми підключаєм в наступній послідовності! Спочатку дву клеми до АКБ рятівника, а потім плюс до алеми вашого АКБ, а мінус в будь якому місці до корпусу максимально далі від АКБ, щоб не було іскри!
- Заводитись на шнурку треба дуже обережно на другій швидкості відпускаючи зчеплення і вижимаючи його різко, якщо двигун завівся.


Я в свою чергу пожалкував:
- що не залив синтетику в трансмісію
- не вдосконалив систему обігріву салону та заднього скла(хвороба всіх нив)
- не встановив кіловатний генератор


Гарного вам ЗАВОДУ!

Message edited by podarok: 23 January 2006 - 20:08


#2 OFFLINE   Mihail

Mihail

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 06 Jan 2005
  • 369 posts
  • Авто: ТЛК - Прадо120
  • Имя:Михаил Нечаев
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев-Запорожье

Posted 23 January 2006 - 19:54

Спасиба за советы и опыт!!!

#3 OFFLINE   Diver

Diver

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 27 Apr 2005
  • 2,469 posts
  • Авто: TLC 61
  • Имя:Вадим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 23 January 2006 - 20:14

если все соблюдать - полдня уйдет на завод :)

#4 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 23 January 2006 - 20:32

To: Diversant
15 хвилин

#5 OFFLINE   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 15 Feb 2005
  • 531 posts
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Posted 23 January 2006 - 20:35

To: Diversant
15 хвилин

Просмотр сообщения

У меня до полу-часа...
Добавлю еще танцы с бубном, чтобы согрется самому. :)

#6 OFFLINE   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 06 Jul 2005
  • 2,894 posts
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Posted 23 January 2006 - 20:38

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво! :D

#7 Гость_Guest_*

Гость_Guest_*
  • Гость
  • Registration: --

Posted 24 January 2006 - 09:04

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения


а где мне в вольве дырку пробить, чтоб согреться :)

#8 OFFLINE   Diver

Diver

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Registration: 27 Apr 2005
  • 2,469 posts
  • Авто: TLC 61
  • Имя:Вадим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 24 January 2006 - 09:04

а где мне в вольве дырку пробить, чтоб согреться :)

Просмотр сообщения

это я был

#9 OFFLINE   Luka

Luka

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 18 Jun 2005
  • 522 posts
  • Авто: недопривод
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 24 January 2006 - 09:11

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения

Покажите мне того титана который сможет покрутить TLC60 4.0D :lol: :lol: :lol:

#10 OFFLINE   lexa

lexa

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 31 Oct 2005
  • 878 posts
  • Авто: УАЗ-469, RR Classic
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 24 January 2006 - 09:16

А у меня лебедка мешает крутить руками.

#11 OFFLINE   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 15 Feb 2005
  • 531 posts
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Posted 24 January 2006 - 09:19

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения

Зачем крутить ручкой заведеный двигатель? :o
А танцы с бубном это традиция, я думал ты знаешь...

#12 Гость_Sanek_*

Гость_Sanek_*
  • Гость
  • Registration: --

Posted 24 January 2006 - 09:49

Человек для Нивы советует правильно при сильных морозах сильно помогает расколбасить густое масло и спасти от разряда Акб. Конечно сбольшим обьемом движка у иномарок это нереально силенок не хватит, хотя газоны водилы крутили ручкой зимой

#13 OFFLINE   lexa

lexa

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 31 Oct 2005
  • 878 posts
  • Авто: УАЗ-469, RR Classic
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 24 January 2006 - 09:58

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

#14 Гость_Sanek_*

Гость_Sanek_*
  • Гость
  • Registration: --

Posted 24 January 2006 - 10:17

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

Просмотр сообщения

Вот это ты братан прав холодно не будет ни тебе ни машине ^_^

#15 OFFLINE   LONG

LONG

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 23 Jun 2005
  • 362 posts
  • Авто: Nissan Patrol 4.2TD
  • Имя:Константин
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Киев

Posted 24 January 2006 - 10:22

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

Просмотр сообщения

ага а у мени их два по 120

#16 Гость_Wins_*

Гость_Wins_*
  • Гость
  • Registration: --

Posted 24 January 2006 - 11:46

Помню с Нивой такие танцы и согласен с podarok сам такие хитрости выделывал на старой машине, ехать то хочется, а против запотевания поставь вентилятор на обдув стекол и забудешь об этой болезни

#17 OFFLINE   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Registration: 14 Oct 2005
  • 3,149 posts
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Posted 24 January 2006 - 13:02

если машина стоит под домом есть другой вариант (при наличии розетки 220 и удлинителя) - можно завестись используя строительный фен, тот который для ремонтов на 1,5-2 киловата. Включаем фен на 1 скорость. Открываем горловину для масла и пихаем туда фен на 10-15 минут, предварительно вытащив масляный щуп, или сняв шланг вентиляции картерных газов, чтобы была циркуляция воздуха. Потом располагаем фен так, чтобы дул в основном на блок движка и немного на ТНВД и на топливный фильтр. Надо учесть, что температура на выходе у фена около 300 градусов, поэтому нельзя его ставить впритык особенно к шлангам, проводам и.т.д. Сверху все это накрываем одеалом или пледом, и прикрываем капот чтобы тепло не улетало. Задача фена прогреть немного блок и создать воздушную подушку. Если есть зарядка для аккума, включаем ее тоже. Теперь надо подождать, я ждал минут 40. Можно послушать радио и использовать фен для волос жены, если она не против чтобы прогреть салон. :) Естественно нужно обязательно выжимать сцепление, когда заводим. Сегодня под домом так и завелся. ^_^ За бортом минус 22. Масло - минералка 15w40, движок - 2.2 турбо дизель. Я понимаю, что это гимор, но помоему лучше чем ходить пешком :)

#18 OFFLINE   Pinochet

Pinochet

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Registration: 23 Jan 2005
  • 416 posts
  • Авто: разные внедорожники
  • Имя:Augusto
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Posted 24 January 2006 - 13:20

Пока такое сделаеш так некуда ехать не захочется.

#19 OFFLINE   rebel

rebel

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Registration: 03 Nov 2005
  • 771 posts
  • Авто: ТЛК80, Шкода
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина

Posted 24 January 2006 - 13:36

Это если рядом есть резетка, а на стоянке???? В гараже можно и тепловентилятор поставить, большинство машин то на стоянках под открытым небом. Вот на стоянке можно паяльную лампу но тоже можно поплавить все и пожечь. В прошлую зиму я так грел отстойник около заднего колеса так незаметил а там пластмас пробка, так она расплавилась

#20 OFFLINE   VC

VC

    Гость

  • Юзер
  • Registration: 27 Mar 2005
  • 26 posts
  • Авто: Nissan Note, Fiat Uno 75ie
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Чоколовка

Posted 24 January 2006 - 13:52

если машина стоит под домом есть другой вариант (при наличии розетки 220 и удлинителя) -  можно завестись используя строительный фен, тот который для ремонтов на 1,5-2 киловата. Включаем фен на 1 скорость. Открываем горловину для масла и пихаем туда фен на 10-15 минут, предварительно вытащив масляный щуп, или сняв шланг вентиляции картерных газов, чтобы была циркуляция воздуха. Потом располагаем фен так, чтобы дул в основном на блок движка и немного на ТНВД и на топливный фильтр. Надо учесть, что температура на выходе у фена около 300 градусов, поэтому нельзя его ставить впритык особенно к шлангам, проводам и.т.д. Сверху все это накрываем одеалом или пледом, и прикрываем капот чтобы тепло не улетало. Задача фена прогреть немного блок и создать воздушную подушку. Если есть зарядка для аккума, включаем ее тоже. Теперь надо подождать, я ждал минут 40. Можно послушать радио и использовать фен для волос жены, если она не против чтобы прогреть салон. :)  Естественно нужно обязательно выжимать сцепление, когда заводим. Сегодня под домом так и завелся. ^_^ За бортом минус 22. Масло - минералка 15w40, движок - 2.2 турбо дизель. Я понимаю, что это гимор, но помоему лучше чем ходить пешком  :)

Просмотр сообщения

Мда, в такой мороз 15W40.. А было бы 0W40 таких танцев не нужно было бы.




Number of users reading this topic: 1

0 users, 1 guests, 0 hidden users


© 2004 - 2025 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN