А с выездом за границу никаких проблем и нет. Думаете полицейский будет там номера лазить проверять или ему интересно что там кириллицей написано? Да ни в жисть))) На самом деле сия процедура дубляжа проводится только после экспертного заключения которое отвечает на вопросы которые Вы с своём обращении ставите перед экспертом (в моём случае их было три):
1.Какой идентификационный номер автомобиля?
2.Изменялись ли номерная площадка шасси автомобиля?
3.Отделялась ли номеронесущая часть деталь рамы автомобиля?
Экспертиза подтвердила то что номер уничтожен коррозией, площадка не отделялась и не изменялась идентификационный код авто соответствует номерным табличкам.
После этого пишется заявление в упарвление ГАИ про возможность выдачи заключения про возможность нанесения дублирующих идентификационных номеров. Они там в ГАИ розглядають и в соответсвии с пунктом 9.5 инструкции про порядок совершения подразделениями госавтоинспекции МВД госрегистрации и т.д и т.п утверждённого приказом МВД №379 от 11 09.2010 (пункт 9.5 дословно ниже приведу) пишут Высновок о том что разрешают провести дубляж и направляют сей высновок в Сантадор для проведения работ. И третьим пунктом указывают что дальнейшую регистрацию и перерегистрацию проводить в общем порядке как в 379 приказе и описано.
Текст пункта 9.5 дословно:
"9.5. На зареєстрованих у підрозділах ДАІ ТЗ, ідентифікаційні номери складових частин яких пошкоджені (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) під впливом корозії, знищені (пошкоджені) чи підроблені (змінено один або кілька символів номера, замінено панель (табличку) або частину панелі (таблички) з номером) внаслідок незаконного заволодіння або в разі, коли проведена заміна таких складових частин після дорожньо-транспортної пригоди, здійснюється дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин (у разі встановлення відповідності ідентифікаційного номера таким засобам) згідно з вимогами міжнародних і державних стандартів.
9.5.1. Дублювання первинних ідентифікаційних номерів складових частин ТЗ (далі - ідентифікаційні номери ТЗ) здійснюється в разі:
пошкодження ідентифікаційного номера ТЗ внаслідок впливу корозії на поверхню номерної площадки або при проведенні ремонтних робіт у місці нанесення ідентифікаційного номера;
повернення ТЗ власникові після незаконного заволодіння з пошкодженими ідентифікаційними номерами;
пошкодження номерних складових частин ТЗ внаслідок дорожньо-транспортної пригоди;
заміни складової частини з ідентифікаційним номером на безномерну в установленому порядку;
виявлення ідентифікаційного номера ТЗ з ознаками його нанесення із заводськими дефектами;
відсутності нанесення заводом-виробником ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) ТЗ на невід'ємних металевих складових частинах кузова ТЗ при його виготовленні.
9.5.2. За наявності підстав для дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ надається власником або уповноваженою ним особою на експертне дослідження ідентифікаційних номерів до спеціалізованих експертних установ.
9.5.3. Експертне дослідження ТЗ проводиться фахівцями експертної служби МВС або експертами інших експертних установ, які мають свідоцтво на право проведення відповідного виду криміналістичних досліджень, а також судовими експертами за постановою органів дізнання, досудового слідства чи суду, які внесені до Реєстру атестованих судових експертів (у разі необхідності проведення судових експертиз) відповідно до вимог Закону України "Про судову експертизу" та наказу МВС від 10.11.2005 N 987 "Про затвердження Інструкції про проведення огляду транспортних засобів та їх реєстраційних документів під час реєстрації, перереєстрації і зняття з обліку", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.11.2005 за N 1424/11704.
9.5.4. За результатами експертного дослідження власнику ТЗ або уповноваженій ним особі експертною установою, яка його проводила, надається відповідний висновок, який повинен містити не менше шести кольорових ілюстрацій - загального вигляду ТЗ та детального вигляду ідентифікаційного номера (номерних позначень) ТЗ.
9.5.5. Якщо за результатами експертного дослідження встановлено повний зміст первинного (заводського) ідентифікаційного номера ТЗ, а також ознаки його нанесення в умовах підприємства - виробника, власник ТЗ або уповноважена ним особа звертається до Департаменту ДАІ МВС щодо можливості дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ.
9.5.6. За результатами розгляду поданих матеріалів працівниками Департаменту ДАІ МВС складається аргументований висновок, який затверджується керівництвом Департаменту ДАІ МВС, щодо дублювання ідентифікаційного номера ТЗ або надається письмова обґрунтована відмова в проведенні такого дублювання.
9.5.7. ТЗ з висновком Департаменту ДАІ МВС, відповідними матеріалами підрозділу внутрішніх справ (довідка про факт незаконного заволодіння та перебування в розшуку ТЗ, довідка про дорожньо-транспортну пригоду тощо) надається до Науково-дослідного Бюро судових експертиз "Сантодор" або іншої визначеної МВС спеціалізованої експертної установи, де після проведення необхідної додаткової перевірки ТЗ та документів, що його супроводжують, на металевих невід'ємних складових частинах ТЗ проводиться дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ.
9.5.8. Про дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ власнику або уповноваженій ним особі видається окрема довідка з фототаблицею місць нанесення дублюючих номерів та їх вигляду. Довідка є невід'ємним додатком до висновку експертного дослідження автомобіля.
9.5.9. Після проведення дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ спеціалізована експертна установа, яка його здійснювала, направляє у встановленому порядку до Департаменту ДАІ МВС відповідну інформацію.
9.5.10. У десятиденний термін після проведення дублювання ідентифікаційних номерів ТЗ його власник або уповноважена ним особа відповідно до вимог пункту 4.1 глави 4 цієї Інструкції зобов'язаний провести перереєстрацію ТЗ.
При цьому РЕП ДАІ до графи "Особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію ТЗ чи тимчасового реєстраційного талона ТЗ вноситься запис: "Номер кузова (шасі, рами, двигуна) продубльовано". Відповідна інформація вноситься також до бази даних АІС "Автомобіль" та Єдиного державного реєстру Державтоінспекції."
Кстати Храдблюз там именно Ваш случай и описан: последнее предлождение 9.5.1 так что вперёд!
Да забыл. Потом, после того как Вам продублировали номера (в моём случае в трёх местах:рама и на стойках переднего проёма)- выдаётся Санатадором додаток высновку ГАИ, где сфотографированы и указаны номера дубляжа. Документы сохраняете в копиях так как оригиналы остаются в ГАИ. Проблем ни с эксплуатацией ни с продажей в дальнейшем нет. По срокам вся процедура заняла неделю.
Сообщение отредактировал Топор: 03 February 2013 - 15:15