Задние дисковые тормоза
Автор
Ilyushkababy
, 30 Oct 2016 20:19
Сообщений в теме: 23
#22 ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 February 2017 - 15:20
Интерестно, а к чему приведет если это будет 0.1? А то у меня 2 года назад рассточили на станке и выточили новые напрвляющие.
Зрозумійте мене правильно- я тут нікого не вчу. Я ,просто, розказав ,- як повинно бути ( як пише книжка). Чим точніше виконаний і підігнаний будь який вузел в зборі- тим довша і надійніша його робота. Щоб виконати реставрацію того ж таки супорта , крім станків, треба мати ще й велику кількість інструменту , оснастки і точного вимірювального інструменту. Тому що штангенциркулем цього не поміряєш......... Якщо це десятка- пальці в скобі ходити будуть і на перекос не стануть . Якщо це Патрульовський супорт- то один палець( стальний) ходить в чавуні, а другий ходить в втулці (гума). Гума компенсує похибку і десятку і дві десятки. Ну але ж так не повинно бути. Наприклад в Мерсах Варіо дві направляйки: отвір-палець (сталь-чавун) і без жодних втулок. Якщо там пролетіти з розміром- починає закусувати, косити, жерти колодки. Якось так....................
#24 ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 February 2017 - 20:12
Правильный ответ: "таки накосячили на сто" . Не полностью побеждена проблема с подклиниванием в направляющих.
П.С. А АБС -она,как путана. В молодости всему научится и до пенсии всё умеет.
накосячили - колодки криво встали. заодно ручник подтянули, в прошлый раз забыли :)
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей