Колісні диски для Tlc71
Автор
1MOA
, 16 Apr 2007 21:00
Сообщений в теме: 26
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 April 2007 - 21:00
Вітання всім від новачка на форумі.
Чи може хтось порадити, з яких критеріїв вибирати 15 " чи 16" диски для 71 Крузера з двигуном 1HZ та 2" ОМЕ ліфтом підвіски? Плануються шини 33" BFG MT. Виробник рекомендує лише 16". Яких виробників легкосплавних дисків можна вважати надійними для жорсткої позашляхової їзди? Де в Києві можна придбати легкосплавні диски 16" на 5 отворів на діаметрі 150 з вильотом -40 шириною 8" для такої машини?
Чи може хтось порадити, з яких критеріїв вибирати 15 " чи 16" диски для 71 Крузера з двигуном 1HZ та 2" ОМЕ ліфтом підвіски? Плануються шини 33" BFG MT. Виробник рекомендує лише 16". Яких виробників легкосплавних дисків можна вважати надійними для жорсткої позашляхової їзди? Де в Києві можна придбати легкосплавні диски 16" на 5 отворів на діаметрі 150 з вильотом -40 шириною 8" для такої машини?
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 April 2007 - 08:32
Тема точно вечнозелёная.
Если становятся 15" - лучше ставить их, так как более популярный в оффроуде размер, более щадящий подвеску, предложение по шинам больше.
Диски 8" железных с вылетом минус сорок не бывает, я много искал и не нашёл. Говорят знатоки, что их не выпускают с вылетом больше минус 20, грузят ходовую очень сильно. Если сильно хочется большой отрицательный вылет - ставь проставки.
Диски 8" с вылетом минус сорок видел Крамзовские (Zepp), такие как у Самурая на 70-ке, модель Хантер. Очень неплохие.
По вопросам покупки проще всего звонить в Клуб за полной консультацией по ценам и наличии.
Если становятся 15" - лучше ставить их, так как более популярный в оффроуде размер, более щадящий подвеску, предложение по шинам больше.
Диски 8" железных с вылетом минус сорок не бывает, я много искал и не нашёл. Говорят знатоки, что их не выпускают с вылетом больше минус 20, грузят ходовую очень сильно. Если сильно хочется большой отрицательный вылет - ставь проставки.
Диски 8" с вылетом минус сорок видел Крамзовские (Zepp), такие как у Самурая на 70-ке, модель Хантер. Очень неплохие.
По вопросам покупки проще всего звонить в Клуб за полной консультацией по ценам и наличии.
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 April 2007 - 08:52
To: 1MOA
А вот насколько обязательно является требование "легкосплавных" дисков? Зачем? Если надо чтобы были "надійними для жорсткої позашляхової їзди".
Если речь о неподрессоренных массах, то это не наш случай - 33" резина сама по себе не подарок, и съэкономленные 3-5 кг на диске не суть важны, ИМХО.
За те же деньги можно купить пару комплектов стальных с разным вылетом.
Да 15" диски лучше для оффроуда, чем 16, но разница не принципиальна. Резина на 15" дешевле, но тяжелее (если уж говорить об экономии веса).
To: Robin
Ну бывают железные и с большим вылетом, взять хотя бы магазин в журнале "4х4 клуб", просто ты их не нашел, да и я их не нашел.
А вот насколько обязательно является требование "легкосплавных" дисков? Зачем? Если надо чтобы были "надійними для жорсткої позашляхової їзди".
Если речь о неподрессоренных массах, то это не наш случай - 33" резина сама по себе не подарок, и съэкономленные 3-5 кг на диске не суть важны, ИМХО.
За те же деньги можно купить пару комплектов стальных с разным вылетом.
Да 15" диски лучше для оффроуда, чем 16, но разница не принципиальна. Резина на 15" дешевле, но тяжелее (если уж говорить об экономии веса).
To: Robin
Ну бывают железные и с большим вылетом, взять хотя бы магазин в журнале "4х4 клуб", просто ты их не нашел, да и я их не нашел.
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 April 2007 - 12:06
Robin, Odissey,
Задача виглядає так - зараз є нова HZJ71 машина з рідними вузькими заводськими колесами 16" - 5.5" на рідних стальних розбірних дисках з рідними шинами.
Буде встановлюватися ОМЕ 2" ліфт + OME Caster kit. Хочу 33" BFG MT шини , так щоб не терли ні за арки ні за глушак в такій комбінації без додаткового ліфта кузова при досить жорстій "тріалоподібній" їзді . Проставок ставити не хочеться.
Готовий взяти як стальні, так і легкосплавні диски, але я так зрозумів, що стальних ні на 15" ні на 16 " на 5 отворів під діаметр 150 з від"ємними вильотами ( а я так розумію, що з нульовим вильотом буде терти) просто немає. Шини буду брати після того, як куплю диски, або разом. Ціна не є вирішальним фактором, краще заплачу дорожче, але так, щоб все стало без головняка.
Який є успішний досвід для такої комбінації -70\71\73\74\78 машина, ОМЕ ліфт 2", конкретний тип 15" або 16 " та конкретний тип шин BFG MT (або подібних)?
По трасі - 90-100, щоб без фанатизму доїхати за день від Києва до місця використання за призначенням (Карпати) .
Задача виглядає так - зараз є нова HZJ71 машина з рідними вузькими заводськими колесами 16" - 5.5" на рідних стальних розбірних дисках з рідними шинами.
Буде встановлюватися ОМЕ 2" ліфт + OME Caster kit. Хочу 33" BFG MT шини , так щоб не терли ні за арки ні за глушак в такій комбінації без додаткового ліфта кузова при досить жорстій "тріалоподібній" їзді . Проставок ставити не хочеться.
Готовий взяти як стальні, так і легкосплавні диски, але я так зрозумів, що стальних ні на 15" ні на 16 " на 5 отворів під діаметр 150 з від"ємними вильотами ( а я так розумію, що з нульовим вильотом буде терти) просто немає. Шини буду брати після того, як куплю диски, або разом. Ціна не є вирішальним фактором, краще заплачу дорожче, але так, щоб все стало без головняка.
Який є успішний досвід для такої комбінації -70\71\73\74\78 машина, ОМЕ ліфт 2", конкретний тип 15" або 16 " та конкретний тип шин BFG MT (або подібних)?
По трасі - 90-100, щоб без фанатизму доїхати за день від Києва до місця використання за призначенням (Карпати) .
#20 ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 April 2007 - 20:13
Если я все правильно понял, то диски на 15" ты не найдешь. только 16" или больше. У Миши (Балу) отлично стала резина 285/75/16 БЕЗ лифта! А это примерно и есть 33". Диски ему подбирал Борис, там заморочка с вылетом. Так что прямая дорога в клуб :hi: Звони, телефоны на главной странице. :mibile:
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей